Start-upul Smart Fintech anunță integrarea soluției SmartPay cu EasyBill, platforma de facturare online, gestionare automată a stocurilor și managementul documentelor. SmartPay este primul serviciu local de plată online cont la cont autorizat de Banca Națională a României.
Parteneriatul reprezintă o premieră în istoria plăților digitalizate, oferind celor peste 45.000 de utilizatori ai platformei EasyBill posibilitatea de a emite facturi care pot fi plătite digitalizat. Datorită tehnologiei software de ultimă generație, tranzacțiile se desfășoară automatizat și beneficiază de cele mai înalte standarde de securitate informatică existente.
Cum funționează SmartPay cu EasyBill?
IMM-urile, furnizorii de servicii, agențiile de turism și antreprenorii vor beneficia acum de opțiunea de a include plata cont la cont în facturile emise cu EasyBill către clienții din portofoliu care utilizează opțiunea Easy Transfer. Astfel, clientul va iniția plata cu un singur click din factura online, iar SmartPay îl va conduce în banca sa, alături de detaliile tranzacției, unde acesta va autoriza plata.
Citește și:
Un mare avantaj, care conferă viteză și securitate sporită, constă în faptul că niciunul dintre utilizatorii finali nu trebuie să-și introducă datele cardului, iar furnizorii acestora, utilizatorii EasyBill, nu vor accesa sau stoca datele confidențiale de plată. De asemenea, spre deosebire de tranzacțiile clasice cu cardul, niciun terț nu va avea acces la datele clienților.
„Plățile online cont la cont digitalizate cu ajutorul SmartPay oferă utilizatorilor EasyBill o metodă de plată securizată, simplă și cu cele mai mici costuri la încasare. Comisioanele cu minim 50% mai mici față de cele la plata cu cardul sunt posibile acum prin tehnologia facilitată de Open Banking, care elimină procesatorii de plăți și schemele de carduri, și reduce implicit riscul de fraudă. Parteneriatul cu EasyBill aduce această metodă de plată utilizatorilor săi, soluția fiind deja disponibilă în platformă. Utilizatorii EasyBill pot emite oricând facturi și oferi SmartPay pentru plata acestora, inițierea plății având loc chiar din factură”, spune Alice Anghelea, Revenue Growth, Smart Fintech.
Integrarea SmartPay de către EasyBill pune la dispoziția utilizatorilor un serviciu complet și digitalizat, oferind o experiență facilă, nefragmentată, care elimină operațiunile manuale, în condiții de maximă securitate, oferite chiar de banca lor.
Citește și:
CITEȘTE ȘI: Premieră: serviciu de interogare de conturi de la Smart Fintech
Avantajele SmartPay
Datorită modului în care a fost gândită soluția SmartPay, utilizatorii EasyBill încasează sumele de bani direct în contul lor, instant sau până a doua zi. Alte plusuri constau în reconcilierea facilă și costurile mici de încasare în comparație cu comisioanele de plată cu cardul. De asemenea, prin această nouă tehnologie se pot evita erorile care pot surveni la inițierea plăților.
„Integrarea soluției SmartPay de către platforma EasyBill se poate traduce printr-un serviciu complet, care oferă o experiență de plată rapidă, realizată direct din contul bancar al clientului în cel al furnizorului, fără a fi nevoie de accesarea sau stocarea unor informații confidențiale de plată. Un avantaj pentru utilizatori este acela că utilizarea SmartPay nu necesită contracte separate cu terți. Acest parteneriat va oferi posibilitatea celor peste 45.000 de utilizatori EasyBill să efectueze plăți directe din conturile lor către conturile clienților. Acest serviciu este aliniat cu direcția noastră strategică de a oferi IMM-urilor din România cele mai simple soluții de digitalizare și automatizare a afacerii, precum și opțiuni inteligente și rapide de finanțare”, a afirmat și Daniela Bojincă, Growth Marketing Manager, Filbo & EasyBill.
Digitalizarea plăților online cont la cont, atât pentru acceptarea plăților, cât și pentru inițiere, crește pe măsură ce furnizorii de aplicații web sau mobile iau în considerare simplificarea plăților pentru utilizatorii lor.
Citește și:
„Am remarcat că interesul crește din ce în ce mai mult în piață, în special din partea furnizorilor și integratorilor de platforme ERP ori de facturare, dar și de aplicații pentru plata utilităților. Chiar și jucători ce oferă cu totul alte tipuri de servicii financiare integrează sau cel puțin evaluează integrarea SmartPay pentru utilizatorii lor. Suntem siguri că acest parteneriat va genera o adopție și mai mare în piață și va contribui la dezvoltarea serviciilor digitale rapide și ieftine, esențiale în activitatea antreprenorilor și consumatorilor români deopotrivă. Nu ne-ar mira dacă în viitorul nu foarte îndepărtat vom vedea chiar cum utilizatorii finali ai serviciilor de plată vor începe să ceară furnizorilor lor integrarea de servicii de open banking”, completează Mihaela Georgescu, cofondator Smart Fintech.
Parteneriatul cu EasyBill evoluează cu accesarea tranzacțiilor și soldurilor bancare direct în platformă, automatizare realizată tot prin tehnologia Open Banking.
Citește și:
Utilizatorii EasyBill pot consulta informațiile bancare legate de încasări și plăți fără să mai acceseze aplicațiile de online banking, grație serviciului de interogare de conturi Smart Accounts, care furnizează aceste informații în mod automat.
VEZI ȘI: Open bankingul trebuie să aducă valoare utilizatorilor
+
Smart Fintech este un start-up din România creat ca laborator de inovare în 2019, menit să ofere soluțiide open banking. Este un start-up auto susținut, cofondat de Mihaela Georgescu, Ana Maria Georgescu, Alexandru Cociu și Andrei Dumitru.
EasyBill este una din principalele soluții de facturare online din România, cu peste 45.000 de utilizatori. Programul de facturare online EasyBill este dedicat micilor antreprenori si IMM-urilor care au între 0 și 9 angajați.
Foto: Dreamstime