Navigarea în aplicație este mai eficientă, cu acces rapid la conturile favorite. Utilizatorii pot vedea toate produsele financiare (conturi, economii, depozite, carduri, credite, pensii, fonduri de investiții) într-o secțiune centralizată și pot personaliza ordinea afișării conturilor sau pot alege să ascundă sumele afișate.
Ce trebuie să știe clienții Raiffeisen Bank despre schimbarea aplicației?
Clienții au, în continuare, la dispoziție secțiunea dedicată sumarului plăților efectuate lunar, pe categorii, astfel încât să poată înțelege cum își cheltuiesc banii și să își gestioneze mai bine finanțele personale. Toate funcționalitățile din vechea interfață sunt disponibile și la îndemână, fiind reorganizate mai clar pe categorii.
”Suntem încântați să prezentăm noua interfață a aplicației Smart Mobile, regândită cu un design nou, navigare simplificată, intuitivă și funcționalități ușor de accesat. Totul a fost creat pentru o gestionare mai rapidă a finanțelor personale, într-un mod sigur și plăcut, direct de pe telefon. În ultimele luni, am lucrat intens pentru acest proiect, iar succesul aparține tuturor echipelor implicate. Am lăsat timp utilizatorilor să își descarce noua versiune și să se obișnuiască cu noul design, treptat, fără o actualizare forțată.” - Cătălin Chirieac, Director Executiv Achiziție & Engage Clienți Persoane Fizice, Raiffeisen Bank România.
About