Revolut anunță că va lansa primele credite ipotecare, disponibile inițial în Lituania, urmând pe listă Irlanda și Franța, a declarat Nik Storonsky, fondatorul fintech-ului britanic. În România creditul ipotecar așteaptă după legislația românescă, însă reprezentanții companiei spun că fintech-ul va face pași rapizi după ce vor deschide sucursala locală în luna decembrie a acestui an. Pe lângă creditele ipotecare Revolut anunță lansarea propriilor ATM-uri, dar și a unui asistent bazat pe inteligența artificială.
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au declarat, la evenimentul The Revolutionaries organizat la Londra, principalele lansări ale anului 2025, printre care asistentul bazat pe inteligență artificială, creditul ipotecar și rețeaua proprie de ATM-uri. Anunțul s-a produs în cadrul evenimentului care a marcat atingerea unei borne importante de către companie - 50 de milioane de clienți la nivel global, din care peste 4 milioane în România.
Citește și:
Revolut va deschide o sucursală în România până la finalul lui 2024, însă banca digitală anunță că nu va începe să deschidă un lanț de agenții în țară. Noua entitate juridică a Revolut va da posibilitatea băncii să ofere IBAN-uri românești și produse bancare „locale”.
Revolut va lansa credite ipotecare, dar în România încă se așteaptă după legislația românească
Revolut intenționează să lanseze, anul viitor, primul său credit ipotecar, care va fi disponibil inițial în Lituania, urmată de Irlanda și Franța. Ambiția companiei este ofere un produs integral digitalizat, cu cel mai scurt interval de acordare, cu aprobare instant în aplicație și finalizarea ofertei, a evaluării proprietății și a verificărilor necesare în maximum o zi lucrătoare.
Citește și:
Momentan, în România, un credit ipotecar 100% online nu este disponibil, dar jucătorii de pe piața locală se așteaptă ca acest lucru să se rezolve curând. Majoritatea jucătorilor din piață oferă deja pre-aprobarea financiară 100% online.
ATM-uri Revolut și roboții pe post de asistenți, următorul pas al fintech-ului
Revolut a anunțat că va introduce noul său asistent pentru clienți bazat pe inteligență artificială. Asistentul financiar se va adapta la nevoile și preferințele clientului, ghidându-l pentru a fi mai responsabil financiar, pentru a luat decizii bazate pe documentare și pentru a-și administra mai ușor conturile și produsele. Compania intenționează să dezvolte treptat acest produs, care va evolua pe măsură ce va crește și potențialul IA de a simplifica și transforma interacțiunile cu finanțele personale ale utilizatorilor.
Citește și:
Revolut va începe, în curând, să pună în funcțiune o rețea de ATM-uri, în Spania. ATM-urile vor permite atât eliberarea de numerar, cât și emiterea de carduri, vor beneficia de setări avansate de securitate bazate pe recunoaștere facială pentru autentificarea identității, iar, pe termen lung, vor permite și depunerea de cash.
În 2025, Revolut Business va aduce în Europa primul său produs de creditare destinat companiilor și intenționează să lanseze una dintre cele mai atractive oferte de economisire pentru companii, cu dobânzi avantajoase, în toate piețele din UE. Revolut Business mai are în plan să lanseze un produs nou, Revolut Kiosk, care să ajute restaurantele și magazinele să-și gestioneze operațiunile, iar pentru dezvoltarea acestuia analizează posibilitatea introducerii de plăți biometrice. Pentru soluția sa de checkout Revolut Pay va deschide accesul la mai multe metode de plată, inclusiv prin Buy Now Pay Later.
Citește și:
2024 a fost un an foarte important pentru Revolut, cu milioane de conturi noi deschise și cu produse inovatoare care au fost lansate în piețele unde suntem prezenți. Dar 2025 va fi și mai important, și mai bun. Noi vrem să revoluționăm domeniul financiar bancar și continuăm neabătuți pe acest drum. Nik Storonsky, CEO Revolut și cofondator
Antoine Le Nel, Chief Growth și Marketing Officer Revolut, a adăugat: „Revolut schimbă, de ani de zile, lumea banilor. Am crescut până la 50 de milioane de clienți în mai puțin de zece ani, o reușită incredibilă, iar asta este o probă că toți consumatorii își doresc să obțină cât mai mult de la banii lor. Evenimentul de azi, ‘The Revolutionaries’, este o celebrare a acestei reușite, dar nu înseamnă că ne oprim aici. Este doar un pas spre atingerea următoarei borne, de 100 de milioane de utilizatori, și spre ținta de a deveni prima bancă globală cu adevărat”.