Reveal Marketing Research, companie de cercetare de piață full-service cu o experiență de 15 ani de activitate în domeniu, lansează Reveal Market Resources.

Acest hub de date cuprinde peste 140 de studii gratuite date publicității în ultimii trei ani de Reveal Marketing Research, o mică parte din colecția de rapoarte de cercetare realizate comercial, cu scopul de a susține piața de marketing și comunicare din România.

Secțiunea a fost special concepută pentru a facilita accesul specialiștilor din publicitate și marketing, reprezentanților mediului academic și pasionaților la studii de piață asociate celor mai inedite subiecte, din numeroase domenii de activitate. Pentru o mai bună funcționalitate, secțiunea Reveal Market Resources oferă instrumente de căutare și filtrare avansate ce permit utilizatorilor să descopere rapid date relevante și de interes.

Studiile de piață disponibile pe site-ul reveal.ro, secțiunea Resources, au fost realizate la inițiativa Reveal Marketing Research sau în parteneriate, naționale și internaționale, cu companii care au fost dispuse să facă publice analizele și interpretările datelor, în scopul de a ajuta utilizatorii să înțeleagă mai bine semnificațiile și implicațiile acestora. În lista partenerilor acestor studii Reveal Marketing Research regăsim brand-uri precum Revolut, Rockwool, Nordis, România Eficientă, OMV Petrom, Raiffeisen Bank și multe altele.

„Reveal Market Resources funcționează ca un centru generos de resurse date publicității, care oferă o gamă largă de analize de piață din peste 14 arii de interes. Studiile pe care le puteți accesa gratuit în această secțiune includ rapoarte, infografice sau statistici în domenii precum comerț, sănătate, industria auto, lifestyle, educație, HR&cariere, construcții, media, domeniul financiar-bancar, animale de companie și multe altele”, spune Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research.

Pentru a evalua schimbările și tendințele pe termen lung, atât în mediul de afaceri, cât și în mediul academic, o parte dintre studii cuprind evoluții și comparații cu anii precedenți. Printre subiectele abordate în cadrul studiilor recurente se numără tematici precum comportamentul consumatorilor în preajma sărbătorilor, grija față de mediul înconjurător, tendințe în construcții și imobiliare, atitudini față de economisire și investiții, îngrijirea sănătății etc.

În prima parte a anului 2024, Reveal Marketing Research pregătește lansarea celei de-a treia ediții a barometrului național sindicalizat despre percepțiile și comportamentele românilor legate de sustenabilitate, edițiile anterioare fiind un instrument relevant de măsurare a evoluției atitudinilor pentru parteneri.

Foto: Dreamstime