Radu Constantinescu, cofondator al Qualitance, a început să conducă compania din 20 ianuarie, preluând responsabilitățile de Chief Executive Officer de la Mike Parsons, care a deținut această poziție din 2020. Parsons rămâne alături de companie în calitate de președinte al Consiliului Consultativ și director al subsidiarei Qualitance Australia.
Radu Constantinescu a fondat și dezvoltat compania de inovație și tehnologie Qualitance împreună cu Ioan Iacob, fiind de 15 ani în mod continuu în conducerea companiei. De la momentul fondării și până în prezent, Radu a avut un rol activ în principalele zone de interes ale organizației, atât prin coordonarea operațiunilor și activităților financiare, cât și prin implicarea directă în livrarea proiectelor de tehnologie. Din 2020, Radu deține rolul de președinte al Consiliului de Administrație al Qualitance, iar în perioada 2020 - 2022 a ocupat funcția de director general adjunct.
Citește și:
„Preiau această misiune cu buna înțelegere a potențialului pe care îl putem valorifica în proiecte de transformare digitală pe piața locală și europeană și cu obiectivul clar de a continua dezvoltarea asumată în fața investitorilor și a echipei. Realitatea recentă a accentuat importanța digitalizării în strategia de business a companiilor, iar parteneriatele pe care le-am dezvoltat cu succes în verticale precum serviciile financiare, utilitățile și domeniul tehnologiei reconfirmă valoarea misiunii noastre. Îi mulțumesc lui Mike pentru dezvoltarea diviziei noastre de inovație și creșterea business-ului internațional. Continuând în noul rol, viziunea lui Mike rămâne extrem de valoroasă în misiunea noastră”, a spus Radu Constantinescu, CEO Qualitance.
Mike Parsons s-a alăturat echipei în 2016, după ce startup-ul său de experience design și storytelling, LaunchPodium, a fost achiziționat de către Qualitance. Înainte de a prelua responsabilitățile de CEO în 2020, timp de 4 ani, Mike Parsons a activat ca director de inovație și a avut un impact major asupra identității organizației, contribuind direct la dezvoltarea diviziei de inovație, consolidarea propriilor metodologii și framework-uri de lucru, precum și la extinderea internațională a companiei.
Citește și:
„Ultimii doi ani ne-au demonstrat importanța proximității și necesitatea consolidării rolului de CEO în geografia în care se află cea mai mare parte din echipă și din business. Sunt încântat să încep acest nou capitol, în care vom continua să construim strategii de produs valoroase pentru clienții noștri”, completează Mike Parsons, președinte al Consiliului Consultativ Qualitance.
În 2021, compania a înregistrat o cifră de afaceri consolidată la nivel de grup cu peste 25% mai mare față de decembrie 2020, iar pentru anul în curs vizează menținerea acestui trend ascendent și creșterea profitabilității în ambele linii de business, respectiv dezvoltarea de produse digitale și serviciile de outsourcing.
Anul trecut, Qualitance a dezvoltat proiecte de transformare digitală cu impact major în strategia unor organizații mari precum Banca Transilvania, OMV Petrom sau Raiffeisen Bank, prin eficientizarea interacțiunilor acestora cu clienții și proprii angajați, iar pe piața internațională a încheiat parteneriate cu branduri globale precum News Corp și Anastasia Beverly Hills.
Citește și:
Qualitance este o companie internațională de tehnologie și inovație fondată în România, care creează produse și businessuri digitale pentru organizații globale și startup-uri. Compania folosește experience design, rapid prototyping, psihologie comportamentală și tehnologii emergente precum AI și Machine Learning pentru a crea produse și servicii digitale inovatoare și pentru a ajuta organizații mari să facă pasul către economia digitală hiper scalabilă a secolului XXI.
Compania a fost înființată în 2007 și are peste 200 de angajați în birourile din București, San Francisco, New York și Sydney. Printre clienții Qualitance, se numără branduri precum Ford, Virgin, IKEA, Deutsche Telekom, Johnson & Johnson și News Corp.