Libra Internet Bank a lansat prima reclamă din România realizată prin utilizarea inteligenței artificiale – imaginile, versurile, muzica și inclusiv vocea au fost generate de o serie de aplicații AI.
Spotul promovează serviciul de inteligență artificială generativă “Libra Voice”, disponibil în premieră pentru România în aplicația de mobile banking a Libra Internet Bank.
Serviciul „Libra Voice” interacționează prin voce, în limba română, cu utilizatorii aplicației și oferă informații în format audio și text privind conturile și tranzacțiile, depozitele și creditele clientului, precum și alte analize și informații despre produsele și serviciile din oferta băncii.
”Libra Voice” se comportă precum un interlocutor uman și își adaptează de fiecare dată răspunsurile în funcție de context și stilul conversației.
Citește și:
Vor fi înlocuiți șefii băncilor de roboți? CEO Libra Internet Bank: Avem de două ori mai mulți oameni în tehnologie decât în vânzări
Tehnologia ne-a ușurat viața și a schimbat modul în care funcționează lumea, dar avansul tehnologic a adus un val întreg de restructurări: marile companii internaționale au început să înlocuiască forța de muncă umană cu inteligența artificială. Cu toate că specialiștii spun că, în cazul României, e prea devreme să ne gândim că un robot ne-ar putea băga în șomaj, vedem cum AI-ul a început să ocupe funcții din ce în ce mai importante, ajungând chiar la conducerea unor companii. Cristina Voiconi, șefa Libra Internet Bank, una dintre cele mai digitalizate instituții financiare din România, nu crede într-o înlocuire a forței umane cu inteligența artificială, dar spune că banca are un număr mai mare de angajați în tehnologie decât în vânzări.
Citește și:
Nu cred că este nevoie de o înlocuire a personalului cu sisteme AI. Noi încercăm să ne ajutăm echipele să folosească tehnologia. În momentul de față am dublat oamenii din tehnologie: sunt de două ori mai mulți decât forța de vânzare. Cristina Mahika-Voiconi, CEO Libra Internet Bank
Digitalizarea bancară a apărut în momentele de criză ale societății, dar s-a dezvoltat și în perioade de liniște ale piețelor financiare. Dacă pe vremuri ni se părea o inovație că putem scoate bani de la bancomat, acum ni se pare o normalitate să putem face transfeuri instante. Cristina Voiconi spune că banca pe care o conduce a călcat pe cărarea digitalizării încă de la criza financiară din 2008, un moment de răscruce pentru piețele financiare globale.