Dacă în urmă cu un an, platforma Xclusiverse a introdus la Brand Minds realitatea virtuală pentru industria de real estate și cele mai multe avataruri (2041) create la un eveniment fizic timp de 12 ore, 2023 a adus la eveniment lansarea primei platforme dezvoltate în realitatea virtuală și dedicate industriei AFL (apparel, fashion, luxury), Gemsya by Xclusiverse, împreună cu outfituri cu elemente din realitatea augmentată.

După ce, în iunie 2022, Xclusiverse a stabilit astfel primul record mondial înscris în Cartea Recordurilor, în care lumea reală și lumea virtuală s-au contopit, în acest an platforma metaverse a oferit celor peste 6.000 de participanți la Brand Minds, din peste 80 de țări, un context inedit de a trăi live o nouă aventură, dincolo de limitele cunoscute ale luxului și experiențelor digitale de până acum.

În premieră în lumea tehnologiei la nivel global, participanții la seria de conferințe internaționale Brand Minds au putut experimenta și testa prima platformă destinată industriei AFL (apparel, fashion, luxury) și facilitării experiențelor viitorului de cumpărare a produselor din această industrie.

Gemsya by Xclusiverse a lansat, pe 2 iunie, la Brand Minds, prima versiune MVP (minimum viable product) cu o serie de activări pentru cei prezenți. Care nu doar că au putut descoperi noua tehnologie, dar au câștigat și premii interesante.

„Prima activare a fost alcătuită din două părți: o căutare de comori (treasure hunt) în metaverse prin intermediul aplicației Xclusiverse și a portalului Brand Minds și un flash mob, primul realizat în metaverse la un eveniment de business, până acum. Cei care au parcurs toate provocările, în urma cărora au fost recompensați virtual cu pietre prețioase, au intrat într-o tragere la sorți la standul Xclusiverse. Ei au câștigat astfel t-shirt-uri ediție limitată cu un design special realizat în realitatea augmentată care, scanat cu telefonul, se mișcă. Iar premiul cel mare a fost o bijuterie marca Teilor", precizează CEO-ul și cofondatoarea Xclusiverse, Florina Onețiu.

În plus, cei prezenți au putut vizualiza si interacționa, prin intermediul avatarurilor create în platformă, cu bijuteriile de lux marca Teilor, la aniversarea de 25 de ani a brandului, în cabina virtuală creată de Gemsya by Xclusiverse.

„Ne bucurăm că am reușit împreună să creăm o astfel de experiență virtuală la BRAND MINDS. Trei branduri românești care scriu istorie în tehnologia viitorului, la nivel global și la intersecția și îmbinarea perfectă dintre toate realitățile, cea fizică, cea augmentată și cea virtuală. Acesta este viitorul, mai ales în industria AFL (apparel, fashion, luxury) și nu numai, în care vom putea proba produsele în acest fel, cu o finețe perfectă a detaliului, pe măsurile exacte. Fie că este realitatea augmentată, proiect la care lucrăm acum și în care produsul se transpune și suprapune pe prezența fizică într-o imagine completă, fie cea virtuală, în care produsele pot fi probate prin intermediul avatarurilor cu exact măsurile noastre, într-o cabină virtuală, toate acestea conduc spre beneficii evidente de timp și costuri. Cărora se adăugă atât usurința de a face cumpărături, cât și diminuarea ratelor de retur", completează Florina Onețiu.

În plus, pe 14 iunie, Brand Minds organizează evenimentul „Re-Watch Party" care va avea loc în metaverse, pe platforma Xclusiverse. Și unde participanții vor putea urmări rezumatul evenimentului, din 2 iunie, vor putea face networking în realitatea virtuală și se vor putea bucura de momentele de interacțiuni speciale și entertainment din cadrul evenimentului.