Postis, platformă digitală dezvoltată în România pentru automatizarea, optimizarea şi managementul unitar al proceselor de last-mile delivery, aniversează cinci ani de la lansare.
Într-un context în care e-commerce-ul a înregistrat o creştere rapidă, tehnologiile digitale au devenit tot mai accesibile şi prezente în business-ul şi viaţa românilor, obiceiurile de cumpărare s-au schimbat, iar nevoile consumatorilor au devenit mai complexe, Postis a fost primul startup LogTech din România. Compania a pariat pe puterea tehnologiei pentru a fi un deschizător de drumuri într-un domeniu complex precum logistica bazată pe date.
În 2017, a început să folosească Inteligenţa Artificială pentru automatizarea deciziilor de business şi optimizarea proceselor de livrare şi post-livrare a comenzilor din magazinele online. În anii care au urmat, compania a contribuit la extinderea abordării omnichannel şi la simplificarea interacţiunilor de cumpărare oriunde au loc, în magazine fizice sau digitale. Prin integrarea într-o singură platformă a sistemelor şi soluţiilor de transport utilizate, comercianţii au putut să asigure o experienţă unitară pe tot parcursul procesului de cumpărare, de la primul click către site, până la livrarea propriu-zisă şi dincolo de ea.
Citește și:
În cei cinci ani de la lansare, Platforma Postis a adus numeroase inovaţii tehnologice şi a adăugat în premieră pe piaţa românească instrumente menite să simplifice şi să eficientizeze procesele de livrare şi să îmbunătăţească experienţa oferită cumpărătorilor finali.
„În urmă cu cinci ani, ne-am asumat misiunea ambiţioasă de a redefini procesele de logistică şi de a le oferi companiilor control şi transparenţă pe segmentul de livrare şi post-livrare. Drumul nu a fost uşor, însă având încredere că ceea ce ne-am propus va rezolva nişte probleme reale de business şi va face munca şi viaţa transportatorilor, retailerilor şi a clienţilor lor mai bune, am reuşit. Vom continua să inovăm, să aducem noi instrumente avansate şi să aducem eficienţă, transparenţă şi control în business-ul clienţilor noştri, în România şi peste tot în lume", spune Mircea Stan, CEO şi fondator al Postis.
Citește și:
Postis a devenit una dintre cele mai importante şi avansate platforme IT specializate în logistică şi livrări last-mile din Europa, fiind prezentă şi asigurând servicii de optimizare a livrărilor în Europa Centrală şi de Est, Europa de Sud-Est, Regiunea Balcanică şi Europa de Vest.
Extinderea rapidă a fost facilitată de încheierea de parteneriate strategice, atât cu clienţi locali şi internaţionali precum Auchan, Carrefour, Cărtureşti, Intersport, Cora Hypermarche, Elefant, Flanco, IKEA, Mathaus, Nala Cosmetics, Noriel, Romstal, Secom, Vivre etc., cât şi cu parteneri de business şi tehnologie, dintre care amintim Axes Software, BaseLinker, ContentSpeed, DSV, Gebruder Weiss, Innobyte, Pluriva, Point Logistix, Teamshare, VTEX, Wizrom, şi mulţi alţii.
Compania are sediul central în Bucureşti, un birou regional în Wroc³aw, Polonia şi, până la finalul anului, îl va deschide pe cel de-al doilea în Germania.
Citește și:
Foto: Postis