Mastercard anunță extinderea activității de reîmpădurire derulată de Priceless Planet Coalition, prin includerea a 15 noi proiecte de restaurare a pădurilor. Astfel, inițiativa, care își propune să planteze 100 de milioane de copaci, ajunge la un total de 18 activități totale de împădurire la nivel global.
Dorința consumatorilor de a sprijini inițiativele care duc la schimbări pozitive pentru mediu este în creștere în întreaga lume. Mai exact, potrivit datelor Institutului de Economie Mastercard, donațiile consumatorilor către organizațiile care protejează mediul au crescut cu 48,4% la nivel global în 2022, comparativ cu nivelurile din anull pre-pandemic 2019.
Care sunt Locațiile activităților de împădurire ale Priceless Planet Coalition
- Asia Pacific (Australia, Cambodgia, China, India, Filipine);
- America Latină (Brazilia, Columbia, Guatemala);
- Europa (Franța, Portugalia, Spania, Scoția);
- Orientul Mijlociu și Africa (Madagascar, Republica Democrată Congo, Kenya, Malawi, Emiratele Arabe Unite);
- America de Nord (Mexic, Statele Unite).
Mai exact, reîmpădurirea este recunoscută la scară largă drept una dintre cele mai de impact și mai rentabile modalități de a contracara în mod pozitiv schimbările climatice. Priceless Planet Coalition nu se concentrează doar pe plantarea de copaci, ci și pe regenerarea pădurilor în locurile cu cea mai mare nevoie și cu cel mai mare potențial să genereze un impact pozitiv asupra obiectivelor climatice, comunitare și de biodiversitate.
Citește și:
Priceless Planet Coalition utilizează cele mai riguroase și bune practici bazate pe știință, pentru identificarea unor noi zone de implementare a proiectului, pentru selectarea speciilor de arbori adecvate și pentru asigurarea sănătății pădurilor pe termen lung prin monitorizare continuă, potrivit Mastercard. În plus, inițiativele oferă oportunități economice pentru comunitățile locale.
„Priceless Planet Coalition se concentrează pe abordarea urgenței crizei climatice globale, prin replantarea copacilor specifici fiecăror zone. Prin colaborarea cu rețeaua globală de parteneri din cadrul Coaliției, suntem capabili să ne extindem în continuare lucrările de restaurare a pădurilor și să creăm acțiuni colective pentru planetă”, spune Jorn Lambert, Chief Digital Officer, Mastercard.
Cine formează Coaliția Planetei Neprețuite („Priceless Planet Coalition”)?
Citește și:
Priceless Planet Coalition reunește companii, comunități și consumatori în acțiuni climatice și, în prezent, cuprinde peste 100 de parteneri la nivel global, inclusiv comercianți orientați către sustenabiltate, fintech-uri și bănci globale.
Fiecare partener contribuie la finanțarea restaurării pădurilor prin campanii de implicare a consumatorilor și de donații care încurajează oamenii să ia măsuri favorabile climei sau să contribuie direct printr-o platformă de donații. De exemplu, în SUA, Mastercard a anunțat recent un parteneriat cu The Atlantic într-un spectacol captivant desfășurat în Los Angeles, A Forest For The Trees, conceput pentru a inspira publicul să-și regândească relația cu natura. Conservation International va planta un copac pentru fiecare bilet vândut la spectacol pentru a sprijini acțiunile de restaurare derulate de Priceless Planet Coalition.
Citește și:
„Există o recunoaștere din ce în ce mai mare a faptului că investițiile în conservarea și restaurarea mediului înconjurător sunt esențiale inclusiv pentru abordarea schimbărilor climatice”, spune Bo Lidegaard, istoric, diplomat, fost negociator pentru schimbările climatice și consilier al Priceless Planet Coalition. „Priceless Planet Coalition este concepută astfel încât să maximizeze impactul pentru planetă și este un model bazat pe știință, planificare și monitorizare de calitate.”
Implicarea în inițiativele de mediu este în creștere
Implicarea cosumatorilor în susținerea inițiativelor de mediu crește constant în întreaga lume. Informațiile recente de la Mastercard Economics Institute, care analizează tendințele macroeconomice prin prisma consumatorului, arată că donațiile către organizațiile de mediu au crescut în ultimii ani. Europa conduce acest trend, donațiile crescând în Marea Britanie (287%), Germania (101%), Belgia (97%), Irlanda (86%) și Italia (40%) în primul trimestru din 2022 față de aceeași perioadă din 2019, anterior pandemiei. În mod similar, țări precum Israel (121%), Canada (56%) și Australia (21%) au înregistrat, de asemenea, o creștere semnificativă în această perioadă.
Citește și:
Sursă foto: 40414442 © Richair | Dreamstime.com