MOCAPP, platforma de Influencer Marketing din România, lansează L!NK, o soluție tech pentru piața europeană de eCommerce. Cu ajutorul L!NK, companiile își pot selecta mai ușor ambasadorii brand-ului, prin descoperirea directă a clienților care au deja o influență pe rețelele sociale.
L!NK folosește un algoritm unic, care scanează în mod anonim bazele de clienți ale magazinelor online și le permite acestora să descopere care dintre clienții lor sunt populari în Social Media și pot fi implicați cel mai eficient în campanii de promovare, loializare, afiliere, vânzări.
„În 2021 ne-am făcut debutul pe piețele din Spania, Polonia, Cehia și Bulgaria, iar anul acesta țintim toată piața europeană cu ajutorul acestei noi aplicații proprietare. L!NK este un produs de tehnologie bazat pe o cercetare complexă a trendurilor globale și a comportamentului consumatorilor digitali și aduce echipelor de marketing puterea să își crească impactul campaniilor de vânzări, să atragă noi clienți și să îmbunătățească nivelul de încredere în brand, indiferent de localizarea geografică a consumatorilor sau de dimensiunea bazelor de date”, a spus managerul MOCAPP, Florin Grozea.
Astfel, cu ajutorul aplicației instalate în panoul de control al magazinului online din Shopify, brandurile pot identifica și monitoriza fără efort care dintre clienții lor sunt influenți pe rețelele sociale și pot deveni ambasadori cu credibilitate și impact.
Citește și:
Automatizarea acestor procese înseamnă economie majoră de timp în gestionarea bazelor de clienți, scanarea rapidă a sute de mii de date, respectiv posibilitatea de a reacționa și interacționa în timp real cu influencerii care apreciază magazinul și cumpară produsele în mod natural.
„Algoritmul proprietar L!NK este unic în Europa și are potențial de înregistrare ca patent internațional. Software-ul nostru agregă în timp real date complexe, le analizează și divizează detaliile despre fiecare client în 40 de puncte de analiză, pentru a compune un sistem de scoring care în acest moment are o acuratețe de 98.5%. Procentul crește pe măsură ce algoritmul scanează mai multe date și estimăm că va ajunge la 99.9% după pragul de 1 milion de scanări, pe care îl vom atinge în iunie-iulie 2022”, a explicat Lead Developer-ul MOCAPP, Cosmin Gheorghilă.
Versiunea de start L!NK a fost deja validată de peste 100 de magazine online din Marea Britanie, Italia, Brazilia, Canada, Statele Unite ale Americii și România, care au instalat-o în primele săptămâni de la lansare.
Citește și:
Sursă foto: 89303993 / Ecommerce © Nitsuki | Dreamstime.com