Compania Regista, parte a grupului Zitec, l-a numit pe Edward Alexandru Crețescu în poziția de Director General, începând cu luna ianuarie 2023.

Edward Crețescu are misiunea să continue accelerarea creșterii companiei pe segmentul de digitalizare a instituțiilor publice, atât prin creșterea numărului de clienți, cât și prin dezvoltarea gamei de produse și servicii oferite acestora.

De asemenea, în noua formulă și prin noi funcționalități, Regista se va adresa și segmentului de companii private mici și mijlocii din România. În acest moment, Regista oferă o suită de soluții software preponderent adresată instituțiilor publice din România, având în prezent în portofoliu peste 1.000 de clienți: administrații publice locale, spitale județene, școli, licee, universități, regii, administrații ale domeniului public, etc.

Obiectivele principale de dezvoltare ale companiei pe termen scurt și lung se axează pe oferirea de noi module, cum ar fi identificare online la distanță a cetățenilor, servicii cadastrale sau semnătură digitală, toate cu scopul de a digitaliza și mai mult interacțiunea de zi cu zi a cetățenilor cu entitățile publice, acțiuni cu impact direct în îmbunătățirea poziției României în clasamentul DESI.  

„Mă alătur unei companii în plină dezvoltare, o companie cu impact puternic în comunitățile locale și la nivel național, cu peste 1000 de instituții publice în portofoliu. Avem o șansă extraordinară de a contribui la dezvoltarea nu doar a companiei și a industriei, ci și la dezvoltarea României digitale. Astfel, ne propunem ca în următorii ani să transformăm Regista dintr-un lider național pentru digitalizarea administrațiilor publice, într-unul care să acopere și nevoile de digitalizare ale companiilor private, în paralel cu un plan de expansiune internațională. Îmbunătățirea Indexului DESI al României este unul din obiectivele noastre, prin contribuția pe care noi o putem aduce la digitalizarea serviciilor oferite pentru cetățeni. Planurile noastre ambițioase nu se opresc doar aici, pentru că ne dorim să invităm companiile private să ni se alăture într-un parteneriat robust și de durată. Cei nouă ani de experiență în industria de tehnologie din România, fiind axat pe digitalizarea companiilor private, de la cele mai mici IMM-uri până la multinaționale, mă vor ajuta în aceasta nouă provocare”, a spus Edward Crețescu.

Cine este Edward Alexandru Crețescu?

Noul director general al Regista are o experiență amplă în implementarea de servicii digitale inovatoare, el activând anterior, cu un istoric de 6 ani, în rolul de Head of Sales în cadrul Digidemat, partener oficial al DocuSign în România.

La aceasta se adaugă și experiența din cadrul ANIS (Asociația Patronală pentru Industria de Software și Servicii) unde Edward Crețescu coordonează grupul de lucru de Digitalizare și Dezvoltarea Industriei din cadrul Asociației.

Edward este absolvent al Universității București, Facultatea de Științe Politice și al “Institut Le Rosey” din Elveția, având o experiență de peste 9 ani în companii din industria IT&C. 

„Deschidem un capitol nou în viața Regista, un proiect ce a pornit în 2015 incubat în compania Zitec și care a devenit o companie independentă în August 2021. Prin atragerea lui Edward în echipa Regista în rolul de Director General ne dorim să oferim întreaga sa experiență și atenție clienților Regista, să accelerăm planurile de dezvoltare, să deschidem noi parteneriate și în final, să ridicăm nivelul de digitalizare din România, atât din cadrul companiilor de stat, cât și în sectorul privat. Vrem să arătăm ca asta se poate face onest, la prețuri rezonabile și cu un comportament de companie corectă în piața liberă”, a afirmat și Alexandru Lăpușan, CEO & cofondator Zitec.

În prezent, peste 1.000 de instituții și companii din toate județele țării și-au îmbunătățit procesele de lucru și au redus birocrația folosind Regista, oferind cetățenilor o platformă intuitivă pentru rezolvarea problemelor administrației publice locale.

Organizațiile folosesc cel puțin unul dintre modulele disponibile: registratură electronică, managementul documentelor, verificare stare solicitări, formulare electronice, sesizări online, programări online, plăți online, contul cetățeanului sau Monitorul Oficial local.

+

Aplicația a fost lansată în decembrie 2015 și are în prezent peste 60.000 de utilizatori la nivel național, funcționari publici și cetățeni, care au înregistrat de la lansare mai mult de 28 de milioane de documente.

Rolul aplicației este să automatizeze și să eficientizeze activitățile din instituțiile locale, guvernamentale și din companii, prin modulele de registratură electronică, managementul documentelor și e-Guvernare.

Regista facilitează atât o comunicare optimă între departamentele unei instituții, cât și între funcționari și cetățeni, pentru o rezolvare rapidă și mult mai organizată a solicitărilor primite.

Platforma Regista este disponibilă online, fiind comercializată într-un model de licențiere de tip Software-as-a-Service, bazându-se pe tehnologia de cloud computing oferită de Microsoft Azure, într-un parteneriat de lungă durată. Platforma Regista a fost dezvoltată de echipa Zitec, certificată ISO:9001, ISO:27001 precum și CREST și atestată de DNSC drept Auditor de securitate NIS.