Kooperativa 2.0, agenția full-service de marketing și comunicare, devine partener oficial al CloudCart în România, platforma de e-Commerce-as-a-Service.
Parteneriatul are ca scop susținerea comercianților locali prin crearea de magazine online profesionale sau migrarea celor existente spre o platformă mai performantă și mai versatilă. Totodată, acesta urmărește oferirea unui ecosistem de asistență și servicii pentru a maximiza rata de conversie, incluzând consultanță, promovare, comunicare digitală și parteneriate, alături de alte instrumente și servicii de marketing relevante.
CloudCart se diferențiază de alți furnizori de soluții de e-Commerce prin faptul că este o companie regională și, astfel, oferă integrări și funcționalități specifice piețelor locale.
Citește și:
Atuurile platformei includ ecosistemul puternic de parteneri, focusul pe marketing cu tool-uri și fluxuri multiple pentru maximizarea conversiilor și un client-service local, rapid și de calitate.
„Parteneriatul cu CloudCart ne oferă posibilitatea de a construi sau de a migra magazine online ale clienților noștri pe o platformă versatilă, adaptată nevoilor locale. Dar nu ne oprim doar la a construi sau migra magazinul online, ci oferim un întreg ecosistem de consultanță și servicii digitale pe tot parcursul evoluției unui magazin, pentru a asigura o scalare și creștere care să reflecte atât ambițiile comercianților, cât și nevoile pieței”, a susținut Vlad Dulea, Manager Executiv al Kooperativa 2.0.
Agențiile și freelancerii care doresc să facă parte din ecosistemul CloudCart în România pot lua legătura cu experții Kooperativa 2.0 și CloudCart care vor propune cele mai avantajoase soluții atât pentru reselleri și afiliați, cât și pentru clienții acestora, magazinele online.
Citește și:
e-Commerce-as-a-Service
Platforma CloudCart oferă din start instrumente incorporate pentru a optimiza performanța campaniilor de marketing, segmentare și vânzare prin e-mail, SMS, notificări push, pop-uri și multe altele.
Comercianții pot aplica reduceri cu cronometru sau vouchere, dispun de integrări automatizate pentru marketing pe platformele Facebook și Google, CloudCart Analytics, SEO, automatizări pentru comenzile finalizate, oferte Upsell si Cross-sell sau oferte tip pachet.
De asemenea, aceștia se pot conecta atât la marketplace-urile locale, precum eMag și OLX, cât și la cele internaționale, dar și la site-uri de comparații, așa cum este Compari.ro.
CloudCart include și sincronizări cu diferite ERP-uri și sisteme de facturare, beneficiind de integrare automată cu SmartBill, cel mai folosit soft de facturare și gestiune pe piața locală.
Citește și:
„Suntem foarte entuziasmați de colaborarea cu Kooperativa 2.0, care ne va ajuta să deservim comercianții locali într-un mod cât mai personalizat pentru a crea magazine online care într-adevăr captivează și fidelizează clienții. Astfel, putem oferi un ecosistem de servicii care facilitează și accelerează expunerea pe piață și vânzările pentru comercianți. Capabilitățile tehnice ale platformei noastre, numeroasele integrări și serviciile localizate, cuplate cu expertiza și know-how-ul echipei Kooperativa 2.0 oferă acel plus de valoare care face diferența pentru a avea un magazin online de succes”, a menționat și Nikolay Iliev, CEO și cofondator CloudCart.
Pentru procesarea comenzilor, comercianții beneficiază de modalități moderne de plată și livrare. Acestea includ utilizarea AWB-urilor automate, precum și opțiuni suplimentare pentru ridicarea comenzilor și plata la fața locului.
Citește și:
CloudCart oferă, de asemenea, integrări automate cu Fan Courier, Cargus, Sameday, DPD, DHL pentru livrări pe teritoriul României și cu NETOPIA MobilPay, EuPlatesc.ro și servicii precum PayPal și Stripe pentru procesarea plăților prin card.
+
Înființată în 2012 de Cristian China-Birta și Vlad Dulea, Kooperativa 2.0 a devenit în timp o agenție full-service de Social Media, PR și Marketing Digital care acoperă toate nevoile de comunicare și promovare ale clienților.