BRD, în colaborare cu Namirial, facilitează accesul IMM-urilor la soluţii complete pentru semnarea electronică a documentelor.
Acestea eficientizează interacţiunea firmelor cu diverse contrapartide din domeniul public (Administraţia Financiară, ONRC sau ITM) şi din cel privat (semnarea diferitelor contracte cu partenerii sau furnizorii), dar şi în propriul cadru intern (semnarea contractelor de muncă, a altor documente interne etc).
Avantajele IMM-urilor
Soluţiile sunt oferite în parteneriat cu Namirial România şi vizează atât emiterea de certificate pentru semnătură electronică calificată, recunoscute la nivel european, cât şi accesul la o platformă care permite gestionarea fluxurilor de partajare şi semnare a documentelor (eSignAnyWhere).
Dacă în cazul certificatelor - produse ce pot fi considerate «de bază» -, avantajele sunt binecunoscute datorită promovării intense din perioada pandemică, utilizarea platformelor este un subiect tot mai discutat.
Citește și:
Concret, utilitatea platformelor este dovedită în special pentru procesele de semnare care implică semnatari multipli din partea companiilor. Avantajul utilizării eSignAnyWhere este dublu: o interfaţă web simplă care permite gestionarea unor fluxuri complexe, facilitând colaborarea atât în cadrul echipei, cât şi cu alte companii.
„Suntem alături de clienţii noştri, susţinându-i în dezvoltarea activităţii lor prin oferirea unor instrumente care accelerează digitalizarea, valoroase atât în interacţiunile cu banca, cât şi în cele cu alţi actori din ecosistemul de afaceri”, a spus Cristina Coşniceru, Director Marketing Corporate şi Management Vânzări la BRD Groupe Société Générale.
BRD a agreat cu Namirial o ofertă pentru IMM-urile cliente ale băncii cu cifră anuală de afaceri de peste 1 milion de euro, care permite obţinerea acestor două produse la preţuri reduse faţă de tariful standard.
Citește și:
Astfel, în cazul certificatelor de semnătură calificată, emise atât în cloud (la distanţă), cât şi pe token, clienţii BRD se bucură de un discount de până la 27%, având posibilitatea de a le configura cu valabilitate de 1 an sau 3 ani, în funcţie de nevoile businessului propriu.
În privinţa platformei de semnare, aceasta poate fi achiziţionată cu o reducere de 30% pentru un număr de minimum 1.000 de plicuri (echivalentul documentelor ce trebuie semnate), inclusiv o perioadă gratuită de testare a facilităţilor oferite de eSignAnyWhere (30 zile calendaristice).
Procesul de achiziţie a soluţiilor Namirial este simplu şi rapid şi se desfăşoară integral on-line, direct pe site-ul namirial.ro, iar mai multe detalii puteți regăsi aici.
De la pix la semnătură electronică
Puteți afla mai multe informații despre soluții digitale, precum semnătură electronică, onboarding în cadrul conferinței Digital Banking Scorecard (DBS), unde vom lansa o nouă ediție a raportului care urmărește progresul digital banking în România.
Citește și:
Conferința Digital Banking Scorecard are loc în 22 martie 2023, de la ora 10, la hotelul Sheraton din București.
Temele de dezbatere de la conferința Digital Banking Scorecard sunt:
- Evoluția remote banking-ului în 2022;
- Onboarding automat: faceți o primă impresie bună;
- Inovații bancare mobile și hiperpersonalizare;
- Experiența utilizatorului, un factor de diferențiere competitiv primar;
- Confruntarea cu așteptările crescânde ale consumatorilor;
- Inovații cu carduri și plăți.
Ce speakeri vor fi prezenți la Digital Banking Scorecard:
- Sebastian Burduja - Ministrul Cercetării, Inovării şi Digitalizării;
- Cătălin-Aurel Giulescu - chestor de poliție, Director General, Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor, Ministerul Afacerilor Interne;
- Eleni Skoura - Head of Retail Banking, ING Bank;
- Roxana Petria - Tribe Lead Customer Engagement, Retail Banking, ING Bank;
- Todi Pruteanu - Managing Director, FintechOS;
- Andrei Stamatian - Director Retail Alternative Distribution Channels, UniCredit Bank;
- Valentina Dragomir - Sales &Business Development, IDnow;
Mai multe detalii despre agenda și speakerii din cadrul evenimentului, poți consulta aici.
Citește și:
Nu uita că evenimentele noastre se desfășoară și online în platforma de evenimente virtuale IC Events. Dacă alegi participarea în sala de eveniment ai acces și la platforma online. Participarea este gratuită!
Conferința Digital Banking Scorecard este un eveniment realizat de Future Banking și susținut de FintechOS, ING Bank, UniCredit Bank, IDnow, Raiffeisen Bank, Namirial, First Bank, Banca Transilvania, 123 Credit, Autonom și Imod Flowers.
Foto: Dreamstime