RaiPOS (SoftPOS - Soft Point of Sale) este noua aplicație lansată pe Raiffeisen pentru clienții IMM, care transformă telefonul sau tableta într-un terminal electronic de plată cu cardul.
Cardurile acceptate prin acest dispozitiv cu aplicația aferentă sunt VISA sau Mastercard, atât cele de persoane fizice, cât și cele pentru persoane juridice.
Cerințele minime pentru dispozitivul pe care se va instala aplicația RaiPOS sunt: sistem de operare Android (minim versiunea 10.0) și funcționalitatea NFC. După instalarea aplicației, pe orice telefon sau tabletă, cu sistem de operare Andoid, dispozitivul va fi activat și poate fi utilizat în doar câteva ore.
Această nouă posibilitate de acceptare a plăților cu cardul oferită de Raiffeisen Bank răspunde nevoilor tuturor comercianților ce au ca obiect de activitate vânzarea de produse și servicii.
Citește și:
„Cu opțiunea RaiPOS clienții noștri devin ei înșiși parte din infrastructura sistemului de plăți, prin convertirea în condiții de siguranță a telefonului lor Android în terminal de plată. Fără cablu, monitor sau hârtie, doar un telefon, care poate fi folosit oriunde, RaiPOS este o aplicație care le va face viața mai ușoară clienților noștri și afacerea lor mai sustenabilă”, a explicat Raluca Nicolescu, director Aria IMM la Raiffeisen Bank.
Ce aduce nou RaiPOS?
Datorită costurilor mai reduse față de POS-ul standard – prima descărcare și activarea aplicației pe telefon/tabletă sunt oferite gratuit de bancă, iar de la a doua aplicație de plată costul este de doar 25 lei pe lună, comision de administrare.
Cel care se ocupă de administrarea dispozitivelor înregistrate poate vedea oricând situația vânzărilor și are posibilitatea să genereze rapoarte din portalul web de comerciant. Accesul la utilizatorii terminalelor și gestionarea drepturilor de utilizare este, de asemenea, la îndemâna administratorului.
Citește și:
RaiPOS este la fel de sigur ca un terminal POS standard. Pentru orice tranzacție de peste 100 lei se va introduce codul PIN. Aplicația are posibilitatea să trimită chitanța cu confirmarea tranzacției pe mail, prin cod QR sau să o afișeze pe ecranul telefonului sau tabletei.
Tot mai multe bănci au introdus aceată facilitate pentru comercianți pentru a le ușura activitatea, pentru reducerea costurilor și pentru creștere a plăților digitale în tot mai multe locații. Am scris aici, aici și aici.
Sursă foto: Photo 78594771 © Pop Nukoonrat | Dreamstime.com