HR Club, asociaţia profesioniştilor în resurse umane din România, a lansat, cu sprijinul BCR, platforma Joblandia, prin care tinerii liceeni din întreaga ţară pot avea acces mai uşor la o experienţă practică în companii, în cadrul Săptămânii Altfel. Platforma a fost dezvoltată de Jobful, un start-up de tehnologie care a parcurs acceleratorul InnovX BCR.
Astfel, cu ajutorul platformei, HR Club iniţiază programul Săptămâna Joblandia pentru liceeni, un program naţional, cu peste 50 de locaţii disponibile din Bucureşti, Cluj, Iaşi, Constanţa, Giurgiu, Alba-Iulia, Ploieşti, Timişoara, Braşov, Tg. Mureş, Covasna, Lugoj, Sf. Gheorghe, Miercurea Ciuc, Roman, Piteşti, Salonta, Satu Mare. Companiile care s-au înscris până în prezent în platformă sunt din banking, servicii de mobilitate, resurse umane, producţie alimentară, retail, industria de automobile, petrol şi gaze, asigurări, servicii profesionale, industria de electrocasnice, industria de înfrumuseţare.
Citește și:
„Joblandia a fost creată de la zero într-un incubator de strategie, împreună cu membrii boardului HR Club. Pentru prima dată în România, am creat o platformă online de matching între licee şi acele companii care doresc să primească tineri în practică în Săptămâna Altfel. Companiile sunt invitate să se înscrie pe platforma Joblandia şi să-şi afişeze un calendar de zile disponibile pentru practică", spune Andreea Voinea, preşedinte HR Club şi HR Director BCR.
BCR sprijină această iniţiativă care se înscrie în strategia băncii de a se adresa generaţiilor tinere şi de a educa financiar România. Şcoala de Bani, cel mai mare program de educaţie financiară din România, susţinut de BCR, a ajuns în 2023 la 600.000 de oameni, mulţi dintre cei care au participat la cursurile gratuite fiind Generaţia Z. În acelaşi timp, BCR este partener strategic în Life Lab, Nextlab.tech, Brio şi Capitala Tineretului - proiecte de care au beneficiat peste 100.000 de copii şi tineri din Gen Z.
Citește și:
„Parteneriatul BCR cu Joblandia este un pas firesc în demersul nostru de a educa financiar generaţiile tinere. Banca noastră este deschisă tinerilor atât prin proiecte inteligente de practică, prin proiecte gratuite de educaţie financiară, cât şi printr-un mix relevant de beneficii. Vrem să le arătăm tinerilor că a lucra în banking este mai mult decât o carieră, este o misiune: înseamnă să ajuţi comunităţile să se dezvolte sustenabil", spune Nicoleta Deliu, head of communication and CSR, BCR.
Companiile şi liceele se pot înscrie gratuit în platforma Săptămâna Joblandia pe joblandia.ro. Proiectul se va încheia pe 15 iunie 2023. BCR este partener strategic.
Foto: Dreamstime