Futu Holdings, care deține platformele digitale de gestionare a averii Moomoo și Futubull, a realizat o analiză în rândul membrilor Generației Z, născuți între sfârșitul anilor 1990 și începutul anilor 2010.

Concluziile risipesc mitul conform căruia consumatorii mai tineri sunt mai neglijenți cu banii lor, generația Z, de fapt, asumându-și mult mai puțin riscuri financiare comparativ cu generațiile mai în vârstă – mileniali sau generația X.

Futu Holdings a comparat valorile investițiilor în cele două aplicații ale sale pentru prima jumătate a anului, pentru consumatorii din Hong Kong, Singapore și SUA. În total, compania deservește aproape 20 de milioane de utilizatori pe platformele sale.

Rezultatele oferă o privire perspectivă asupra tendințelor și comportamentelor investitorilor de retail, iar generația X, conform statisticii, își asumă cele mai mari riscuri când vine vorba despre investiții. Futu mai susține, prin analiza lor statistică, că femeile realizează investiții mai diversificate decât bărbații, inclusiv că au mai multe șanse să dețină investiții care sunt compuse din obligațiuni.

În același timp, o bună parte dintre investitori aleg să-și diversifice portofoliile, într-un context al incertitudinii macroeconomice. În ceea ce privește frecvența, investitorii din Hong Kong au tranzacționat cel mai mult pe zi, în medie, urmați de SUA și, respectiv, Singapore.

+

Generația Z este surprinzător de nonconformistă economic față de celelalte. Spre exemplu, un sondaj recent realizat de Bank Administration Institute a constatat că doar 17% dintre cei din Generația Z spun că un card de credit este metoda lor de plată preferată, în comparație cu 46% dintre mileniali și 47% dintre baby boomers. De asemenea, un alt sondaj, pus la cale de data asta de eMarketer, a ajuns la concluzia că aproape jumătate dintre consumatorii care fac parte din această generația vor folosi cel puțin o dată metoda de achiziție BNPL (Buy now, pay later), până la finele acestui an.

În plus, despre ei se mai spune că au o aversiune reală față de datoria cu cardul de credit, au așteptări ca brandurile de fintech să reflecte valorile personale și au o dorință ca acestea să le ofere un sentiment de apartenență la comunitate, cât și soluții de autoeducare, pentru ca peisajul investițiilor să devină o activitate cât mai distractivă și recreativă.

Sursă foto: Pexels