Aceasta precizează că tehnologia permite astăzi agenților AI să aibă conversații în limbaj natural și să execute acțiuni în mod autonom. Furnizorii de voce oferă soluții din ce în ce mai bune, care sună bine, numai că conversația în mod natural vine din mai multe straturi care lucrează împreună. 

„Din experiența noastră la Wonderful, unde am construit cu toate aceste layere, cei mai buni agenți AI sunt agenții care respectă un ritm”, adaugă Lucia Stoicescu la Future Banking Summit 2025.

Reprezentanta Wonderful România explică ce înseamnă acest ritm, respectiv faptul că agenții AI recunosc ceea ce le-ai spus și apoi acționează. 

„Ca să facem lucrul acesta, noi am dezvoltat niște module proprii care permit detecția genului, care permit detecția sentimentului, care permit detecția ritmului. Dacă este un interlocutor mai în vârstă, atunci îi vorbești un pic mai rar. Un operator uman răspunde undeva între 0-8, 0-9 secunde, dacă e cineva mai tânăr poți să adaptezi vocea, ca să poți răspunzi mai repede”, precizează Lucia Stoicescu.

De asemenea, există posibilitatea de a face noise cancelling, dacă există un zgomot de fundal.

„Ca să urmezi ritmul aproape natural, toate layerele, respectiv AI, module, provideri, trebuie să funcționeze împreună. Empatia nu e despre a zice am înțeles. Problema cu alte soluții AI sau ce există pe piață nu e că nu pot să vorbească, problema e că nu reușesc să înțeleagă. Atunci, empatia la scară largă arată că poți să înțelegi, că poți să explici: înțeleg frustrarea, mulțumesc că ne-ați sunat, uitați de ce se întâmplă aceste lucruri. Regulile sunt următoarele și uite care sunt soluțiile. Eu pot să vă explic și să vă ajut în acest mod. ”, precizează Lucia Stoicescu.