Electrica Furnizare a implementant un asistent digital bazat pe inteligență artificială, cu sprijinul Encorsa, integrator de servicii de automatizare. Astfel, vor fi simplificate și eficientizate interacțiunile digitale ale utilizatorilor cu organizația.
Denumită „E-chat”, noua soluție de tip chatbot dezvoltată în portalul DRUID funcționează ca un „angajat digital” care simplifică procesul prin care clienții pot contacta online compania, prin electricafurnizare.ro, și reduce semnificativ timpul de răspuns la solicitările clienților.
Astfel, „angajatul digital” înțelege solicitările venite din partea celor cu care conversează și lucrează pe baza unor reguli predefinite, învățând de pe urma fiecărei interacțiuni prin tehnologii avansate de inteligență artificială.
Citește și:
„Soluția E-chat reprezintă un pas esențial în digitalizarea și automatizarea interacțiunii cu clienții, creând o experiență digitală accesibilă celor care au întrebări sau solicitări privind serviciile lor. Asistentul digital poate fi proiectat și antrenat foarte rapid de către orice echipă, fără să fie nevoie de abilități de programare, astfel încât să poată răspunde imediat, în timp real, la cele mai frecvente întrebări ale clienților, putând îndeplini și alte servicii. În acest fel, echipa de relații cu clienții câștigă timp pentru activități care creează mai multă valoare, iar clienții găsesc mai ușor soluții adaptate nevoilor lor și modului lor de interacțiune, chatbot-ul fiind astăzi principalul canal de comunicare al Generaţiei Y, în detrimentul contactului tradițional, direct sau prin telefon”, explică Cătălin Profir, CEO și co-fondator Encorsa.
Chatbot-ul îndeplinește și alte servicii, precum raportarea indexului pentru factură, efectuarea de reclamații sau încheierea unei convenții de consum. Instrumentul digital poate fi folosit atât de clienții existenți ai companiei, cât și de vizitatori ai site-ului.
Citește și:
Mai exact, dacă un utilizator nu este client Electrica Furnizare, acesta beneficiază în aplicație de un meniu ce cuprinde ofertele la energie electrică, gaze naturale, soluții pentru casă, cât și detalii legate de modalitatea de contractare online și toate informațiile despre liberalizarea pieței de energie.
„Comportamentul consumatorilor este în continuă schimbare și de aceea încercăm în fiecare zi să găsim soluții rapide pentru a accelera procesele din interacțiunea cu aceștia. Aceste aplicații automatizate sunt pentru noi mai mult decât un trend în marketing pentru că reușesc să revoluționeze interacțiunea cu clienții și să crească gradul de eficiență, așa cum reiese și din feedback-ul primit de noi. În plus, soluția digitală creată de Encorsa ne ajută mereu să fim adaptați la o piață aflată în continuă mișcare și să oferim oamenilor experiențe digitale mai bune fără a le cere să descarce o nouă aplicație”, spune Corina Vasile, Director Analiză Piață și Experiență Client în cadrul Electrica Furnizare.
Encorsa are peste 10 ani experiență de consultanță în domeniu și este specializată în utilizarea de tehnologii low-code și no-code, AI, RPA, Chatbots și Business Process Management (BPM) pentru a furniza soluții companiilor care vor să se adapteze rapid unei piețe dinamice. În trecut, compania a implementat cu succes peste 50 de proiecte complexe, ce vizează transformarea digitală, pentru organizații precum Electrica Furnizare, Impetum Group, Agenția Națională pentru Ocuparea Forței de Muncă (ANOFM), PwC sau Deloitte.
Citește și:
Electrica Furnizare este un lider pe piața de energie electrică, cu o cotă de piață de 18,39% în 2021, și aparține Grupului Electrica. Pe piața furnizorilor de energie de ultimă instanță (FUI), compania a înregistrat anul trecut o cotă de piață de 30,67%.
Sursă foto: 142188786 © Wrightstudio | Dreamstime.com