La Digital Banking Scorecard, vom discuta despre un factor cheie care influențează toate deciziile de business: experiența utilizatorului. Vino și tu la Digital Banking Scorecard, care are loc la București, în 19 martie, de la ora 10.00, hotelul Sheraton din București.
În cadrul Digital Banking Scorecard (DBS) vom lansa o nouă ediție a raportului care urmărește progresul digital banking în România.
Experiența utilizatorului
Într-o lume digitală, modul în care un utilizator folosește aplicațiile, de orice fel, nu doar cele bancare, are un impact foarte mare asupra interacțiunii sale cu orice fel de entitate.
În mediul bancar, experiența utilizatorului este esențială pentru face diferența între utilizatorul client și cel care nu mai vrea să fie client.
Înscrie-te aici pentru a participa la Digital Banking Scorecard 2024
Eleni Skoura, Executive Board Member și Head of Retail Banking la ING Bank Romania, vine la Digital Banking Scorecard pentru a vorbi despre cum a reușit banca să ofere clienților săi o experiența de utilizare cât mai plăcută.
Citește și:
Eleni a mai spus că această evoluția este aliniată perfect cu abordarea băncii, pentru că la ING Bank România se concentrează pe oferirea uni experiențe digitale complete, care să faciliteze o asemenea abordare.
„Super-aplicația ING Home’Bank, de exemplu, exprimă perfect această direcție, pentru că este deja parte integrantă din viața de zi cu zi a clienților noștri. Astăzi, cca. 83% dintre clienții activi persoane fizice ai băncii utilizează Home’Bank aproape zilnic, iar aproape 90% dintre aceștia aleg exclusiv telefonul mobil pentru a face banking. De aceea, ne place să spunem că digitalizarea face parte din ADN-ul ING și, tot mai mult, și din cel al clienților noștri.”
Raportul Digital Banking Scorecard 2024
Ediția din acest an a raportului Digital Banking Scorecard va pune în valoare propunerile digitale și caracteristicile pe care băncile le implementează pentru experiențe utile și necesare utilizatorilor.
Citește și:
Raportul evaluează băncile în șase categorii și calculează un scor de inovare agregat. DBS prezintă, de asemenea, tendințele majore în transformarea digitală și tehnologiile care schimbă fața băncilor tradiționale.
Înscrie-te aici pentru a participa la Digital Banking Scorecard 2024
Cum va fi la conferința DBS?
Vorbitorii care au confirmat deja prezența sunt:
Mathias Schütz – CEO International & Deputy to Group CEO, Natech
Eleni Skoura – Executive Board Member and Head of Retail Banking, ING Bank Romania
Cristina Șindile – CEO, BT MIC
Gabriel Crețu – CEO, Adwisers Financial IFN SA
Cătălin Chirieac –Digital Banking Services Manager/Stream Lead - PI Customers, Raiffeisen Bank Romania
Delia Olteanu – Head of Micro & SME Clients Strategy, ING Bank România
Valentina Dragomir – Regional Sales Manager, IDnow
Citește și:
Bernd Wendeln – Chief Commercial Officer, Natech
Robert Maftei – Deputy CEO, Filbo & OMRO IFN
Temele de dezbatere de la conferința Digital Banking Scorecard sunt:
- Cum se transformă băncile într-un mediu agil și digital
- Evoluția propunerilor de valoare, de la credite online la produse digitale complexe
- Experiența utilizatorului, un element cheie pentru transformarea digitală
- Viitorul digital al microfinanțării
Mai multe detalii despre agenda și speakerii din cadrul evenimentului, puteți consulta aici.
Înscrie-te aici pentru a participa la Digital Banking Scorecard 2024
Nu uitați că evenimentele noastre se desfășoară și online în platforma de evenimente virtuale IC Events.
Pentru a participa la eveniment, trebuie să vă înregistrați pe site-ul Future Banking Summit, unde găsiți toate detaliile legate de participare!
Citește și:
+
Digital Banking Scorecard este un eveniment Future Banking și realizat cu sprijinul:
Main Partner: Natech Financial Software
Silver Partners: Raiffeisen Bank, IDnow, First Bank, ING Bank
Sponsor: Libra Internet Bank