Bolt Business, divizia pentru transport corporate a aplicației de mobilitate Bolt, a anunțat creșteri record în 2022, atât la nivel global, cât și în România, pe fondul revenirii la regimul de lucru hibrid sau integral de la birou.
Bolt Business, care facilitează furnizarea de servicii de transport corporate prin intermediul platformei pentru clienți mari corporativi din întreaga Europă, și-a crescut veniturile de la începutul anului 2022 cu 425%, un rezultat fără precedent.
Creșterea înregistrată în România a depășit și ea 400% în aceeași perioadă. Ea a fost determinată de intensificarea activității companiilor client existente, alături de contractarea de noi clienți. Numărul de utilizatori unici pe platforma Bolt Business a crescut și el cu 400% față de aceeași perioadă a anului precedent, numărul de comenzi crescând în același ritm.
Citește și:
Nick Powell, VP Bolt Business, pune această performanță pe seama a doi factori principali: companiile care își continuă recuperarea post-pandemie și dorința angajaților de a se reîntâlni cu colegii.
În România, Bolt Business are peste 3.000 de clienți companii. Angajații companiilor din România folosesc serviciile Bolt Business pentru întâlnirile de business din oraș sau din apropierea orașelor mari, sau seara și noaptea, când se întorc acasă de la serviciu.
Bolt Business facilitează clienților săi furnizarea de servicii de transport corporate sigure și confortabile pentru angajați, prin intermediul suitei de produse Bolt. La nivel global, aceasta include transportul la cerere, închirierea de mașini și închirierea de scutere și biciclete electrice, toate acestea putând fi gestionate printr-o singură platformă, care oferă control și vizibilitate depline. Într-o perioadă în care mediul macroeconomic îndeamnă companiile să reducă costurile, Bolt Business propune prețuri competitive, alături de o alegere ecologică pentru călătoriile de business.
Citește și:
Bolt Business oferă trei servicii principale.
„Team Account”, o platformă pentru companii, cu mai mulți utilizatori, prin care companiile se înregistrează gratuit, își adaugă toți utilizatorii pe platformă și stabilesc cine poate folosi produsele Bolt când și cât poate cheltui. Utilizatorii pot folosi Bolt în aplicația lor personală, apelând la metoda de plată a companiei, în loc de cea personală. Acest lucru înseamnă că nu mai este nevoie de cereri de cheltuieli, și că managementul companiei are control și vizibilitate depline. În plus, opțiunea de plată centralizată generează economii uriașe de timp și costuri pentru afacere.
Al doilea este „Work profiles”, o soluție simplă de cheltuieli pentru utilizatori care folosesc aplicația în interes de serviciu. Persoanele fizice pot configura un profil de serviciu în aplicație, unde pot adăuga un card de plată de serviciu și pot introduce detalii despre locul unde doresc să fie trimise facturile, cum ar fi un e-mail de serviciu sau un departament de contabilitate. Apoi se conectează la software-ul de gestionare a cheltuielilor și primesc facturi care pot fi folosite pentru a deconta banii pe care îi cheltuiesc în scop profesional.
Citește și:
Al treilea serviciu, „API”, oferă conectivitate pentru companiile mari, care pot utiliza ofertele Bolt Business prin intermediul propriului software.