În 2023, Credit Europe Bank România a obținut un profit net de 66,8 milioane de lei în 2023, de peste două ori mai mult decât în 2022, în ciuda unei reduceri a activelor.

„Credit Europe Bank România a făcut investiții și în 2023. Obiectivul nostru principal continuă să fie digitalizarea. Am lansat noi produse pe piață, cum ar fi aplicația noastră de digital banking, monet, și le-am oferit comercianților din România prima oportunitate de a accepta plăți în rate cu ajutorul aplicației Avantaj SoftPOS. În 2024, vom continua să lansăm noi produse și servicii pentru clienții noștri și să ne extindem operațiunile de retail”, a spus Yakup Çil, Președintele Executiv al Credit Europe Bank (România).

Principalii indicatori de business ai băncii sunt:

Veniturile diviziei de carduri de credit a Credit Europe Bank România, care a contribuit la transformarea industriei bancare locale de-a lungul anilor prin CardAvantaj, s-au ridicat la 1,6 miliarde de lei, o creștere cu 13,5% față de 2022.

în ultimii ani, banca s-a concentrat și pe transformarea digitală, astfel că a introdus Apple Pay și Google Pay. A lansat monet, noua aplicație de mobile banking destinată tuturor clienților, dar și aplicația Avantaj SoftPOS, oferită comercianților.

De asemenea, a fost relansat website-ul instituției și prezentate o nouă versiune a aplicației de mobil AVANTAJ2go și o nouă interfață a platformei de Internet Banking.

Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank, banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial și Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.