Revolut s-a deschis oficial în România: toate conturile Revolut din România care trec pe noua entitate primesc un IBAN local propriu Revolut. De asemenea, clienții noi care își deschid conturi Revolut primesc un IBAN românesc în formatul RO - REVO.
Revolut Bank anunță că a demarat migrarea clienților de pe entitatea lituaniană pe cea locală. De vineri, 13 decembrie, banca digitală a început și alocarea de IBAN-uri locale proprii.
În ultimele 12 luni, Revolut a deschis sucursale locale în Irlanda, Franța, Spania, Olanda, Germania, Italia, iar sucursala din România este următoarea care devine operațională, printr-un proces etapizat. Odată cu migrarea la noile IBAN-uri locale și cu participarea la schemele locale de plăți, Revolut răspunde nevoilor financiare în creștere ale clienților români persoane fizice sau juridice și va continua diversificarea portofoliului de produse bancare.
Citește și:
Similar tuturor produselor și serviciilor furnizate de Revolut, migrarea va fi un proces automat și simplificat, în timp ce experiența clientului va rămâne neschimbată. Toate serviciile legate de conturile de plăți utilizate de clienți (ex. Cont Personal, Planuri Plătite, Conturi Comune, Revolut Pro, debite directe și transferuri de bani locale și internaționale, schimb valutar, plăți cu cardul, Revolut <18, Conturile de economii) vor fi furnizate prin intermediul sucursalei din România. Celelalte servicii vor continua să fie oferite de alte entități din grup, similar modului în care sunt furnizate în prezent.
Ce trebuie să știe românii despre migrarea IBAN-urilor
Adăugarea IBAN-ului românesc oferit de Revolut le facilitează utilizatorilor români persoane fizice sau juridice posibilitatea de a încasa salariul direct în acest cont sau de a-și planifica plata abonamentelor și a facturilor. Acest aspect, împreună cu ecosistemul complet de produse oferite - cont curent, plăți, credite, economii, investiții, analiza bugetului, călătorii, experiențe, lifestyle- poziționează Revolut ca o opțiune solidă de cont bancar principal pentru români.
Citește și:
Ținând cont de mărimea portofoliului de clienți și complexitatea procesului, compania depune toate eforturile astfel încât trecerea la noul IBAN Revolut să se realizeze fără dificultăți pentru clienți. Clienții sunt informați direct de către bancă în legătură cu tranziția la noul IBAN local, de aceea fiind important ca aceștia să acorde atenție notificărilor din aplicație sau emailurilor transmise de bancă.
Cât mai sunt valabile IBAN-urile vechi
Pentru a evita întârzieri la încasarea fondurilor, Revolut le recomandă clienților care folosesc frecvent actualul IBAN ca, imediat după primirea notificării privind actualizarea acestuia, să le comunice noul IBAN local partenerilor, angajatorilor sau autorităților de la care primesc fonduri sau încasează salariul. Pentru a asigura clienților un timp de acomodare, transferurile făcute către IBAN-ul actul (vechi) se vor redirecționa automat către noul IBAN local, până la data de 31 decembrie 2024. Ulterior acestei date, transferurile se vor returna către trimițător.
Citește și:
După emiterea IBAN-urilor locale va urma migrarea pe noua entitate bancară locală. Conturile Revolut vor fi administrate de sucursala din România a Revolut Bank UAB și se vor supune legislației locale, în timp ce depozitele clienților vor continua să fie garantate până la 100.000 de euro de Fondul Lituanian de Garantare a Depozitelor. Revolut Bank operează pe 30 de piețe din Spațiul Economic European (SEE) și este autorizată și reglementată de Banca Centrală Europeană și de Banca Lituaniei.
Ce declară șefii Revolut România
„După recenta integrare a sistemelor noastre cu sistemele locale de plăți ReGIS și TRANSFOND, acum trecem la o nouă etapă spre operaționalizarea sucursalei Revolut Bank UAB în România. Pentru Revolut, acest demers este o dovadă a promisiunii de a deveni cu adevărat un cont bancar principal pentru clienții noștri români. Dată fiind dimensiunea portofoliului nostru, acest proces complex din punct de vedere operațional se va realiza treptat. Avem certitudinea că utilizatorii înțeleg că, oricât de mult am simplifica pentru ei tranziția la noul serviciu, este posibil să întâmpinăm și provocări. Le mulțumim anticipat pentru cooperare și loialitate și îi asigurăm că rămânem fideli viziunii noastre de a face banking-ul mai simplu și mai la îndemână pentru fiecare dintre ei”, a declarat Gabriela Simion.
Citește și: