Pasionații de inovare, tehnologiile viitorului și metodele de creștere a business-ului sunt așteptați la cea de-a 11-a ediție How to Web, conferința care a revenit în forță după o pauză în perioada pandemiei.

Pe 21 și 22 septembrie, la Face Convention Center Bucharest, aproximativ două mii de participanți din Europa de Est se întâlnesc în cadrul How to Web 2022, eveniment care va marca un pas important pentru cei care vor să acceseze oportunități unice de business, să cunoască antreprenori, marketeri, investitori sau manageri de echipe și să profite de ocazia unică de a întâlni experții care au făcut istorie prin metodologiile lor pioniere de lucru.

Conferința How to Web oferă o experiență completă participanților, cu zone dedicate pentru meeting-uri, patru scene cu reprezentanți de seamă ai industriei, din întreaga lume, cea mai intensă competiție pentru startup-uri din regiune sau petrecere dedicată, în colaborare cu YouTube Music.

„Inovația de produs apare în etape. Există mai multe elemente ce fac ca o idee să se transforme într-un business scalabil, de la momentul lansării, capitalul atras, oamenii din echipă și managementul proiectului în general. Ce mă entuziasmează este că în ultimii ani ecosistemul din Europa de Sud-Est trece printr-o dezvoltare accelerată. Sunt tot mai multe oportunități de mentorat, de practică și de atras finanțare pentru proiecte in IT, agricultura, e-health și chiar industrie de înaltă precizie", spune Lavinia Neagoe, Bucharest Technology Site Lead at Google.

Agenda este completă și prezintă peste 70 de leaderi din industrie, mulți dintre ei în premieră, în România. Bruce McCarthy, James Mayes, Alexandra Lung sau Matt Lerner sunt doar câteva exemple de experți care au reușit să propulseze companii globale spre succes și vor împărtăși din cele mai bune practici luna aceasta, în București.

Conținutul de pe scena How to Web este inspirat preponderent de cultura startup, care se bazează pe decizii rapide și eficiente pentru business-uri și metodele prin care putem aduce rezultate transformative în cel mai scurt timp. Subiectele prezente pe cele patru scene vor fi în jurul acestor metode, aducând în prim plan construirea echipelor performante, dezvoltarea de produse, marketing și growth sau viitorul inovării.

Lista completă și agenda conferinței se pot vizita aici.