Zitec și Google te invită la evenimentul Retail Mastery 2023, pe 26 octombrie 2023, la hotel Sheraton din București, unde peste zece specialiști din cadrul celor două companii vor discuta despre cele mai noi trenduri pentru anul următor pe piața de retail, precum phygital, AI, big data sau alte tehnologii și abordări inovative.

Industria de retail trece prin transformări profunde. 73% dintre tranzacțiile online au o componentă omnichannel. 64% dintre companii sunt preocupate de amenințările cibernetice. Se estimează că trei din patru companii vor implementa un proiect digital cheie bazat pe date în următorii patru ani.

„Suntem încântați să găzduim evenimentul Retail Mastery 2023 în colaborare cu partenerii noștri de la Google. Împreună, am pregătit o suită de studii de caz și de prezentări de interes pentru industria de Retail din România. La Zitec, ne angajăm să oferim soluții de ultimă oră și să rămânem permanent conectați la tendințele din industrie, iar acest eveniment este o oportunitate de a împărtăși din experiența noastră”, spune Ionuț Cociaș, Cloud Business Line Director. 

Retail Mastery 2023 are loc pe 26 octombrie, în intervalul orar 14:00-19:00 la Hotel Sheraton. Participarea este gratuită, și necesită înregistrarea prealabilă pe pagina evenimentului.

Printre speakerii la eveniment se regăsesc Alexandra Bianca Baicu (Account Executive CEE, Google), Elena Stănescu (Cloud Partner Engineer, Google), Andrei Filip (Director of Product Management, Adore Me), Marius Bălteanu (Chief Information Officer & Partner, Zitec) sau Ionuț Cociaș (Cloud Business Line Director, Zitec).

De asemenea, în cadrul Retail Mastery vor fi abordate subiecte și studii de caz despre:

  • Transformare digitală: viitorul industriei de retail este strâns legat de modernizarea sistemelor, de implementarea tehnologiei cloud și de capacitatea business-urilor de a folosi aceste pârghii pentru a crește accelerat.
  • De la omnichannel la phygital: strategiile care integrează perfect toate punctele de contact ale utilizatorul cu brandurile le oferă ocazii unice business-urilor pentru a-și loializa clienții.
  • Trenduri de ultimă oră: retail AI, securitate cibernetică, data analytics - adoptarea tehnologiilor de ultimă generație oferă avantaje competitive extraordinare, atât în ceea ce privește experiența de cumpărare, cât și când vine vorba despre eficientizarea operațiunilor.

Retail Mastery România este primul dintr-o serie de evenimente similare, organizate de Zitec și Google pe multiple piețe din Europa.

Foto: Dreamstime