Metrorex a anunțat schimbarea instituției financiare care gestionează plățile cu cardul la porțile de acces la metrou. CEC Bank a câștigat un contract în valoare de 3 milioane de lei pentru a deveni noul furnizor al serviciilor de plată contactless pentru rețeaua de metrou din București. BCR, prima bancă ce a modernizat plățile la metrou bucureștean, a fost înlocuită în urma unei licitații deschise.
Potrivit Metrorex și CEC Bank, contractul a fost semnat pentru o perioadă de 4 ani, la o valoare totală de 3.022.451,26 lei (fără TVA), și va intra în vigoare începând cu 1 martie 2025.
„Metrorex a semnat un contract cu CEC Bank pentru implementarea sistemelor de plată fără contact la casierii, automate și turnicheții de la metrou. Valoarea contractului este de 3,022 milioane de lei, fără TVA, și reprezintă un pas important pentru creșterea confortului și eficienței serviciilor de plată oferite călătorilor. Contractul, atribuit în urma unei licitații deschise, va fi valabil timp de 4 ani. Oferta CEC Bank a fost declarată câștigătoare, iar începând cu 1 martie 2025, banca va asigura continuitatea serviciilor de plată cu cardul pentru călătorii din întreaga rețea de metrou”, scrie un reprezentant al CEC Bank pe LinkedIn.
Citește și:
În 2020, Metrorex și Banca Comercială Română au finalizat implementarea soluției de plată contactless în toate cele 43 de stații de metrou din București. Această modernizare a inclus introducerea porților de acces, facilitând plățile directe cu cardul.
”Metrorex informează că a fost semnat contractul sectorial, atribuit în baza unei proceduri de licitaţie deschisă, având ca obiect «Servicii bancare aferente activităţii comerciale (plata direct la porţile de acces/ turnicheţi cu card bancar contactless, prin POS la casierii şi automate de vânzare cartele şi plata on-line a titlurilor de călătorie încărcate pe cardurile contactless)» cu CEC Bank S.A. a cărui ofertă a fost declarată câştigătoare”, a transmis Metrorex, într-un comunicat de presă.