Valoarea totală a tranzacțiilor derulate prin serviciul de Internet Banking oferit de către CEC Bank a înregistrat în 2022 o creștere de peste 80% față de anul 2021, banca dezvoltând în continuare oferta de servicii care pot fi contractate 100% online.
Numărul utilizatorilor de IB s-a majorat anul trecut atât în cazul persoanelor fizice cât și al persoanelor juridice. De exemplu, aproape un sfert dintre firmele care fac parte dintre clienții CEC Bank utilizează Internet Banking, iar valoarea medie per tranzacție a persoanelor juridice a înregistrat în 2022 o creștere de 39% față de anul precedent.
„Oferta tot mai diversificată de conturi bancare disponibile online la CEC Bank se dovedește a fi un real succes. Pentru aceste servicii, atât numărul de clienți este în creștere cât și valorile totală și medie ale tranzacțiilor efectuate. Pentru banca noastră, continuarea dezvoltării serviciilor digitale a devenit o tradiție, pentru că suntem prima bancă din România care a lansat, încă din 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor și serviciilor bancare”, spune Mugur Podaru, Director Operațiuni la Distanță CEC Bank.
Printre funcţionalităţile și aplicațiile noi, realizate în 2022, disponibile persoanelor fizice, se numără: acordarea de credite online, implementarea unei noi aplicații eToken, cu un nou design și posibilitatea adăugării mai multor utilizatori pe un singur telefon mobil, posibilitatea rezilierii serviciului INFO SMS direct din aplicație, rambursarea anticipată tranzacții card credit, schimbarea numărului de rate pentru tranzacțiile cu cardul de credit și multe altele, despre care poți afla mai multe aici.
Citește și:
Foto: Pexels