Cardul de credit UniCreditCard 100% Mobile, oferit de UniCredit Consumer Financing, este disponibil clienților direct de pe telefonul mobil, accesând oferta din aplicația Mobile Banking de la UniCredit Bank. Oferta poate fi astfel accesată rapid, la orice oră, de oriunde și fără a fi necesară prezența în sucursală, iar fluxul 100% digital vine cu o experiență complet sigură și sustenabilă – fără documente imprimate.

Cardul de credit UniCreditCard 100% Mobile este un produs oferit de UniCredit Consumer Financing clienților cu vârstă cuprinsă între 22 și 70 ani și propune clienților UniCredit Bank ce au activată aplicația Mobile Banking, cardul de credit UniCreditCard Principal, cu până la 12 rate fără dobândă, în primele șase luni de la livrarea cardului, la cumpărături cu o valoare individuală de minimum 300 de lei; zero comision de furnizare card de credit – emitere instrument de plată și perioadă de grație de până la 50 de zile.

UniCredit Consumer Financing pune la dispoziție clienților și o alternativă UniCreditCard Premium, cu până la 12 rate fără dobândă oriunde, în primele șase luni de la livrarea cardului și două sau trei rate fără dobândă oricând pe durata contractului, la cumpărături cu o valoare individuală de minimum 300 de lei si multe alte beneficii de tip Premium. Mai multe detalii aici.

Ambele opțiuni oferă o limită maximă de credit de 20.000 lei, valabilă la achiziția cardului prin aplicația Mobile Banking, respectiv până la 24 de rate fără dobândă la partenerii UniCredit – Discountry, precum și acces la un program de cashback dedicat (sectiunea ShopSmart din aplicația Mobile Banking), cu circa o sută de oferte de cashback de la comercianți din mediul online și offline.

„În linie cu obiectivul pe care ni l-am asumat de a stimula digitalizarea și simplificarea procedurilor bancare, noua ofertă UniCreditCard 100% Mobile propune clienților noștri o alternativă comodă și foarte rapidă de a beneficia de un card de credit – direct în aplicația de telefon mobil. Ulterior achiziționării, clienții își pot activa cardul și îl pot înrola în platformele de plăți de tip wallet tot din aplicația Mobile Banking, fiind gata de utilizare și având acces la numeroase beneficii“, spune Sorin Drăgulin, Președintele Directoratului UniCredit Consumer Financing.

Configurarea cardului de credit în funcție de nevoile și condițiile specifice clientului, respectiv semnarea contractului se fac exclusiv online, în cadrul aplicației, accesând oferta din Mobile Banking, se pot parcurge toți pașii necesari, de la semnarea acordurilor și a notelor de informare și până la obținerea unei oferte de card de credit pe care clientul o poate accepta ulterior prin semnătură electronică calificată, disponibilă aplicanților în mod gratuit. Ulterior, cardul este livrat gratuit, prin curier, la adresa din România indicată de client în aplicație, fără a fi necesară deplasarea la sucursală.