“Suntem cam la jumătatea drumului. Acum începem să migrăm restul clienților care sunt în altă platformă. Dar, sincer să spun, perspectiva tehnică de abia de aici începe să fie sofisticată. Cum îi migrezi la paritate și cum le oferi același lucru pe care l-au avut în trecut, mai repede, mai bine, mai prietenos și să mai pui peste și alte facilități care să facă experiența mai plăcută și mai ușoară“, a declarat Bogdan Cernescu, precizând că banca a închis recent una dintre aplicațiile legacy de pe segmentul corporate - Business 24 Banking.
{{ image('content_image_1') }}Foto: BCR
Cu ce diferă “experiența” George Business față de aplicația pentru persoane fizice
Potrivit oficialului BCR, pe lângă experiența digitală și UX-ul unei aplicații noi, diferențele față de aplicația pentru persoane fizice țin mai ales de faptul că într-o aplicație corporate "trebuie să mulțumești mult mai mulți stakeholderi" din companie, de la administrator și până la diferite persoane din departamentul contabil și financiar.