Banca Transilvania are aproape 50 de sedii dedicate consultanței clienților, aflate în 19 localități din țară. Sedii premium, acestea oferă clienților un nou tip de experiență, prin consultanță, educație financiară și opțiuni de self-banking. 

Agențiile BT Dialog se găsesc în București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara, Brașov, Sibiu, Oradea, Suceava, Craiova, Pitești, Târgu-Mureș, Ploiești, Galați, Baia Mare, Bacău, Alba Iulia, Arad și Fălticeni, iar programul  acestora este de luni până vineri, în intervalul 9-17, cu pauză între 13 și 13:30. Clienții care doresc, pot programa online vizita la bancă. 

Cele mai multe agenții BT Dialog sunt în București (15) și în Cluj-Napoca (șase), iar aproximativ 10% dintre sediile băncii sunt pentru consultanță

De asemenea, agențiile sunt cashless, fără casierii, iar în cadrul acestora pot fi realizate doar anumite operațiuni cu numerar, exclusiv la BT Express Plus și la bancomat.

NPS-ul (Net Promoter Score) Agențiilor BT Dialog este mai mare decât media băncii în primul semestru al anului, și anume de peste 83%.

Banca Transilvania are peste 500 de sedii în 180 de localități. Acestea pot fi evaluate online, prin rating și review pe siteul BT/Rețea unități. 82% dintre clienții BT folosesc cel puțin o aplicație pentru banking la distanță.