BT Go, aplicația prin care Banca Transilvania a ajuns la 100.000 de utilizatori.
- Peste 800.000 de plăți, în valoare de 4,5 miliarde lei, au fost realizate în perioada iulie 2023 – iunie 2024.
- 11.000 de companii sunt abonate la GO e-Factura, prin care au emis peste 21.000 de facturi începând cu decembrie 2023, când a fost lansată funcționalitatea în premieră în România, pentru o aplicație de banking.
Pentru dezvoltarea funcționalităților aplicației BT Go asociate plății facturilor, Banca Transilvania colaborează cu i-Tom Solutions, dezvoltatorul platformei FGO.
“Ne dorim ca BT Go să fie cea mai utilă aplicație de banking și de management al afacerii. Adăugăm permanent funcționalități, urmărim ce este important pentru oameni și business-uri, suntem work in progress permanent”, declară Tiberiu Moisă, Director General Adjunct MidCorporate & IMM, Banca Transilvania.
Citește și:
”Încă de la început, ne-am dorit să venim în sprijinul antreprenorilor. Tot ce-am dezvoltat în FGO și ulterior în BT Go a fost cu gândul la ei. Ne dorim ca interacțiunea să fie cât mai ușoară și mai friendly pentru a ușura munca antreprenorilor. Vom continua să ne aliniem la toate noutățile și provocările care apar înrelația cu statul astfel încât, din acest punct de vedere, antreprenorii să știe că au în FGO un partener”, afirmă Valeriu Filip, co-fondator FGO.
Funcționalități BT Go
Pe lângă operațiunile standard pe care antreprenorii le pot face prin intermediul acesteia – plăți, schimb valutar, vizualizare tranzacții –, aceștia au la dispoziție funcționalități utile managementului firmei, banilor, conturilor și facturilor.
- Cele mai noi funcționalități lansate: Plata facturilor recepționate, direct din BT Go și Asocierea (autoconcilierea) automată a încasărilor și plăților cu facturile emise și recepționate.
- Deschidere online de cont curent în lei și valută;
- Transfer de bani între conturi proprii și către partenerii de business;
- Vizualizare tranzacții în timp real și generare extrase de cont;
- Emitere și plata facturilor și trimiterea automată a acestora către ANAF;
- Emitere facturi recurente;
- Încărcare documente - facturi, bonuri, contracte;
- Plăți programate;
- Acces la informații complete despre credite și posibilitatea de a genera graficul de rambursare;
- Filtre noi pentru găsirea mai rapidă a tranzacțiilor;
- Blocare/deblocare carduri; modificarea limitelor de tranzacționare a cardurilor;
- Înființare/desființare depozite clasice.
Citește și: