Aceștia întâmpină diverse probleme, se confruntă cu costuri majore, presiune crescută pe parte de cash-flow sau cu probleme legate de aprovizionare și distribuție, mai ales în contextul creșterii inflației sau a lipsei materiei prime. Este important ca fiecare să aibă un spațiu unde poate găsi produse de calitate, susținere, soluții financiare și idei de business comune, pentru a se dezvolta. Un exemplu de acest gen, în domeniul comerțului, este un marketplace B2B.

Pandemia a orientat mai mulți consumatori către magazinele online, în detrimentul celor offline, unii făcând acest lucru pentru prima oară, pentru a se asigura că accesează produsele în condiții sigure pentru sănătatea lor. Același lucru s-a întâmplat și în cazul sectorului B2B. Au existat furnizori care și-au comercializat produsele online, deși mulți dintre ei au întâmpinat provocări în acest sens, adaptarea nefiind facilă în totalitate.

Exact ca în cazul platformelor B2C, și cele B2B ar trebui să le ofere întotdeauna clienților aceleași oportunități, precum celelalte canale de cumpărare. Aici ne referim la respectarea prețurilor convenite, a termenilor de plată și a altor condiții de cumpărare.