La o săptămână de la deschiderea Stup în București de către Banca Transilvania, pe site-ul www.btstup.ro sunt deja 1.000 de conturi deschise de antreprenori și viitori antreprenori.

Ce a mai însemnat pentru Stup prima săptămână de la lansare: 

  • a fost înființat primul business, care este în domeniul serviciilor online pentru un parc auto;
  • a fost achiziționată prima soluție de gestionare a clienților (CRM) de către o agenție de turism;
  • a fost obținută prima semnătură electronică pentru o afacere din domeniul comerțului online cu produse pentru copii;
  • a fost planificată prima campanie de promovare online a unui business cu activitate în comerțul cu condimente.

Deschiderea unui cont pe www.btstup.ro este primul pas pe care antreprenorii trebuie să îl facă pentru a rămâne conectați la tot ce se întâmplă la Stup, pentru a programa o întâlnire la sediu sau pentru a participa la un eveniment.

Pentru a beneficia de produsele si serviciile partenerilor Stup, precum și pentru consiliere, antreprenorii sunt așteptați la sediul Stup, Calea Șerban Vodă 206-218. 

Banca Transilvania a deschis recent Stup, spațiu fizic și virtual, dedicat susținerii comunității antreprenoriale.

Sub umbrela #sefacelastup, BT a creat infrastructura necesară conectării antreprenorilor cu furnizori de servicii și produse pentru înființarea, gestionarea, managementul unei afaceri. La Stup au loc inclusiv evenimente pentru antreprenori și viitori antreprenori, organizate atât de BT, cât și de partenerii acestei inițiative.

Stup s-a lansat cu 20 de parteneri: Baselinker, Danubius, DC Conta, Ebriza, eJobs, Filip & Company, Fonduri-structurale.ro, Gomag, Hosterion, The Yellow Creators, Mini CRM, MTH Digital Namirial, Prime Dash, Regina Maria, Regnet, Smartbill, Termene, ThinkOut și Weex Global

Sursă foto: BT