Orientul Mijlociu e o zonă tot mai interesantă în domeniul fintech, iar aplicația Zywa e unul dintre cele mai bune exemple recente în acest sens.
Cu sediul în Dubai și susținută de statup-ul american YC, neo-banca dedicată generației Z intenționează să-și alimenteze creșterea în Emiratele Arabe Unite și să demareze expansiunea în Arabia Saudită și Egipt după ce a strâns trei milioane de dolari în cea mai recentă etapă de finanțare. Astfel, compania a ajuns să fie evaluată în prezent la peste 30 de milioane de dolari. Noua finanțare urmează sprijinului de un milion de dolari asigurat în luna februarie a acestui an.
Goodwater Capital, Dubai Future District Fund, Rebel Fund, Trampoline Venture Partners sau Zemu VC, dar și mai mulți investitori angel au participat la această rundă de investiții.
Citește și:
Zywa a fost fondată de Alok Kumar și Nuha Hashem (foto) în 2021, inspirați de experiențele lor financiare în regiunea Orientului Mijlociu, unde au folosit în principal bani sau carduri ale părinților pentru a efectua plăți. Ei au creat aplicația de social banking și un card preplătit pentru a face posibil ca Gen Z să primească bani, să îi gestioneze și să facă plăți.
„Suntem Gen Z care lucrează pentru Gen Z și ne propunem să creștem produsul nostru pe măsură ce aceștia înaintează în vârstă, pentru a fi singura platformă de servicii financiare de care vor avea nevoie vreodată", a declarat încrezător Kumar într-o declarație de presă.
Parteneriatele strategice pe care Zywa le explorează includ colaborări cu școli, pentru a găzdui ateliere de lucru și hackathons pentru a le expune în continuare clientelei sale țintă. De asemenea, intenționează să colaboreze cu întreprinderi conduse de adolescenți pentru a le permite să vândă în aplicație, pe lângă parteneriatele cu mărci populare care să le ofere diverse discounturi.
Citește și:
Zywa intenționează, de asemenea, să introducă un element social în aplicația sa, permițând utilizatorilor săi să partajeze fotografii sau videoclipuri ale achizițiilor lor și să reacționeze la achizițiile prietenilor în diferite feeduri.
Fintech-ul adaugă, de asemenea, și aspecte socio-economice în aplicație, cum ar fi o platformă care să le permită utilizatorilor să aplice pentru stagii de practică la Zywa și la startup-urile partenerilor, ca strategie de susținere a acestora în carieră și investiții. De asemenea, atunci când algoritmul consideră că utilizatorii au obiceiuri financiare sănătoase, aplicația îi recompensează cu diverse facilități.
Via: TechCrunch / Foto: Zywa