Twispay a procesat, în prima jumătate a anului 2022, peste 500 de mii de tranzacții cu cardul, a căror valoare se ridică la aproape 30 de milioane de euro. În timp ce numărul de tranzacții este dublu față de aceeași perioadă a anului 2019, înainte de începerea pandemiei, valoarea totală este cu aproximativ 10% mai mare. Mai mult, tranzacția medie a scăzut de la 127 de euro, în 2019, la 53 de euro, în 2022.
Industriile cu cele mai mari valori ale tranzacției medii realizate în prima jumătate a anului 2022 sunt vânzările de tehnologie (351 euro), asigurări (187 euro) și servicii aeriene (165 euro).
„Faptul că am înregistrat un număr mai mare de tranzacții este un semn foarte bun pentru comerțul online. Dacă, în perioada prepandemică, tranzacțiile digitale erau mai puține și mai consistente, acum vedem cum ele încep să facă parte din viața noastră zilnică. Pandemia a funcționat ca un catalizator pentru e-commerce, a determinat mai mulți consumatori să aleagă serviciile e-tailerilor și a contribuit la creșterea încrederii în aceste canale”, spune Augustin Dobre, CEO Twispay.
Cea mai mare plată efectuată cu cardul prin sistemul de acceptare la plată Twispay a depășit pragul de 12.000 euro (produse electronice), pe când cea mai mică a fost de 0,11 euro (servicii de curierat).
Citește și:
Studiul a fost realizat pe întregul portofoliu de clienți Twispay, care include companii din România și din Spațiul Economic European, precum BlueAir, Fit4You Delivery, AVStore. Tranzacțiile procesate de către Twispay au fost achitate cu carduri emise atât în România, cât și în alte țări ale lumii.
Sursă foto: Pexels