Achiziționarea grupului PayU GPO a fost descrisă ca o mișcare „strategică” pentru Rapyd, o companie în plină expansiune care oferă deja o platformă de fintech, pe lângă rețeaua sa de plăți la care se va adăuga tot eșafodajul deja clădit de PayU. Această mișcare crește prezența Rapyd pe piețele emergente din Europa Centrală și de Est, dar și în America de Sud, toate acestea în drumul către un IPO.

„Expansiunea noastră la scară globală continuă și putem spune că ne bucurăm de o creștere de aproape 100% year-on-year a afacerii în 2023. Noi ne bazăm atât pe o evoluție organică, dar și pe un plan clar de achiziții pentru a ne poziționa ca una dintre cele mai importante soluții integrate de fintech la nivel global”, a declarat Arik Shtilman, co-fondator și CEO al Rapyd.

Compania se laudă acum cu o întindere tot mai mare, tranzacționând în peste 100 de state și servind peste 250.000 de clienți comercianți din toate colțurile lumii. De asemenea, Rapyd Global Payments Network susține acum 1.2000 de metode de plată, iar printre clienții Rapyd se numără și companii cunoscute precum Adidas, Google, Ikea, Meta, Netflix, Rappi și Uber. Pentru a-și satisface toți clienții, Rapyd funcționează din cele 22 de birouri ale sale din toată lumea unde lucrează peste 1.700 de angajați.