În decurs de doi ani, peste 6.500 de antreprenori au accesat la Stup aproximativ 10.000 de soluții financiare și non-financiare, iar tot la Stup s-au născut 500 de afaceri. Până acum, la Stup au avut loc peste 12.500 de întâlniri unu-la-unu pentru consultanță, iar peste 16.000 de persoane au participat la cursuri. De asemenea, 3.500 de afaceri mici și start-up-uri au obținut finanțare.
Una din trei soluții de business accesate de antreprenori este digitală, ceea ce arată trendul de creștere a adopției soluțiilor noi. De asemenea, 500 de business-uri au ajuns în mediul online prin lansarea, cu suport din partea Stup, a site-ului afacerii, magazinului online sau prin implementarea unor campanii de marketing online.
“Stupul își continuă drumul început acum doi ani într-un mod autentic și plin de valoare. În fiecare zi, antreprenorii ne calcă pragul pentru consultanță, cursuri și evenimente, pentru a accesa soluții pentru dezvoltarea business-ului pe care îl au. Este ceea ce ne-am dorit de la început, să construim o comunitate, să creăm un spațiu de dialog și dezvoltare pentru antreprenori, mai ales pentru afacerile care sunt la început de drum. Cei doi ani ne-au depășit așteptările legate de modul în care piața a reacționat la acest concept nou, ceea ce ne dă încredere să-i continuăm dezvoltarea. Ne dorim să contribuim și mai mult, cu tot ce se face la Stup, concret, practic, la dezvoltarea comunității antreprenoriale. Cum spunem noi, mai nou, la Stup, să fie mai puțină zicere, mai multă afacere”, declară Cristina Sindile, CEO BT Mic.
Citește și:
• acces facil la soluții pentru începerea și dezvoltarea unui business datorită conceptului One-stop-shop, oferite cu discount de cei peste 20 de parteneri Stup;
• consiliere gratuită cu privire la orice temă antreprenorială;
• participare gratuită la cursuri cu aproape 20 de tematici;
• fără taxă de membru.
Studiu Stup & Quantix: antreprenorii au un sentiment optimist-moderat despre dezvoltarea business-ului în următoarele 12 luni
Un studiu realizat recent la nivelul pieței antreprenoriale din București și al comunității Stup arată că 44% dintre respondenți consideră că afacerea va evolua la același nivel în următoarele 12 luni, iar 37% iau în considerare o creștere moderată. Online-ul este considerat prioritar pentru creșterea business-ului, cu toate că pentru majoritatea antreprenorilor (8 din 10) online-ul se rezumă la necesitatea unui site sau comunicarea printr-un canal de social media (6 din 10). În aceeași idee, marketplace-ul/magazinul online reprezintă o opțiune pentru doar 3 din 10 antreprenori.
Citește și:
Tot conform acestui studiu, 4 din 10 antreprenori se finanțează din surse proprii, iar 54% nu au încercat niciodată să ia un credit pentru business. Cu toate acestea, din cei 46% care au încercat sa ia o finanțare, 87% au primit răspuns pozitiv.