"Credem cu tărie că digitalul, cu rapiditatea și precizia specifică, ne oferă timp pentru experiențele care contează cel mai mult. Tranzacțiile cash ne costă timp și bani. Suntem adesea întrebați cine sunt competitorii noștri direcți și dacă ne simțim amenințați de bănci sau de alte Fintech-uri. Răspunsul nostru este același: salutăm competiția, deoarece credem că principalul nostru competitor este cash-ul, nu alte instituții financiare", atrage atenția Șerban Negrescu.

Potrivit oficialului Orange Money, în continuare aproape 75% din populația României folosește preponderent cash, așa că toți jucătorii importanți din industrie - bănci, FinTech-uri și reglementatori - trebuie să aibă un rol decisiv în această luptă anti-cash.

"Circa 60% dintre români au un cont bancar, România având una dintre cele mai mici rate de intermediere financiară din Uniunea Europeană. Prin urmare, cea mai importantă luptă a noastră este cu numerarul. Este o provocare să mutăm aceste tranzacții spre canalele digitale, iar misiunea noastră prin Orange Money este să oferim un serviciu care prin simplitatea în utilizare să convingă cât mai mulți clienți să adopte plățile și serviciile financiare mobile", a subliniat Șerban Negrescu.

About

Team

Echipa Future Banking aduce cititorilor noutăți legate de inovațiile sau tendințele din domeniu, explicate în detaliu. Vrem să vă familiarizați cu digital bankingul, fintech-uri... Mai multe despre autor