Sebastian Piu, Co-Founder and Managing Partner 123Credit.ro, a vorbit la Future Banking Summit 2023 despre prioritizarea câștigării încrederii clienților, când vine vorba despre user experience.
Sebastian, antreprenor și profesionist cu o experiență bogată de peste 15 ani în sistemul financiar bancar, este în permanentă căutare de soluții inovatoare, care pot transforma și democratiza accesul clienților la servicii financiare de înaltă calitate. El crede cu tărie că succesul unei companii este rezultatul instalării unui sentiment de valoare în fiecare membru al echipei.
„Trebuie să construim soluții care le câștigă încrederea clienților. De asemenea, acestea trebuie să fie cât mai ușor de înțeles. Zona digitală face lucrurile mai transparente cu o viteză fără precedent în istoria sistemului financiar”, a spus, printre altele, Sebastian Piu.
Despre modul prietenos în care 123Credit interacționează cu clienții, Sebastian a ținut să menționeze că compania sa pune doar întrebările esențiale. „Feedback-ul pe care-l primim ne arată că trebuie să nu-I dăm impresiaclientului că vrem ceva de la el, ci noi suntem cei care avem ceva de oferit și să-l ajutăm să primească cât mai multe dintre informațiile care-l interesează”, a concluzionat Piu.
Citește și:
Urmărește discuția „Refining UX to get ahead of your competition”, la care au mai participat Elena Bicher, Head of Art & UX/UI la Promocrat și Anca Petcu, Chief Operations Office la First Bank.