Sameday, unul dintre liderii pieței de curierat, s-a pregătit pentru perioada de vârf a finalului de an cu măsuri menite să ofere o experiență mai bună clienților.
Cu ocazia Black Friday, Sameday lansează proiectul pilot Interactive Delivery Management (IDM) care oferă mai multă vizibilitate asupra timpului de livrare, nevoie întâlnită la 80% dintre cumpărătorii online, conform unei cercetări comandate de companie anul acesta.
Aplicația IDM este accesibilă clienților din București, Ilfov și altor 3.509 localități din țară, direct de pe device-ul mobil pe care aceștia primesc SMS-ul de confirmare a livrării. La un click distanță, cumpărătorii online au posibilitatea de a vizualiza intervalul de trei ore în care este estimată livrarea, cu o acuratețe de 90%.
„Prin această nouă dezvoltare eliminăm clienților grija coordonării cu curierul, oferindu-le predictibilitate. În plus, aplicația le planifică curierilor un itinerar de livrare, prin ordonarea adreselor și prin recomandarea rutelor optime. În acest fel răspundem mai bine dezideratului de viteză a livrării pe care îl au clienții. Opțiunea redirecționării comenzilor către easybox aduce un plus de control și conveniență clienților care pot opta pentru ridicarea coletelor direct din easyboxul preferat, la orice oră din zi și din noapte”, spune Lucian Baltaru, Fondator și CEO Sameday Group.
Astfel, compania de curierat răspunde unei nevoi a consumatorilor și oferă acestora mai multă predicitibilitate și un control mai bun al timpului lor. Totodată, IDM include și funcționalitatea de redirecționare a comenzilor într-unul dintre cele peste 3.600 de lockere easybox.
Citește și:
IDM se încadrează în seria dezvoltărilor software realizate de compania românească de curierat anul acesta, fiind rezultatul investițiilor în tehnologie și digitalizare. În anul 2022, Sameday investește 50 de milioane de euro în tehnologie. Investițiile companiei sunt direcționate în achiziția și implementarea de soluții pentru sortarea mai rapidă a coletelor, echipamente hardware pentru curieri, precum și în dezvoltarea de soluții de software pentru fluidizarea activității.
În plus, Sameday a extins rețeaua easybox cu 1.485 de unități noi, față de aceeași perioadă a anului trecut. Compania de curierat a accelerat penetrarea la nivel național, iar față de perioada Black Friday de anul trecut, rețeaua easybox este prezentă în peste o sută de localități noi, cu focus crescut pe localitățile mai mici. Aproximativ 43% din localitățile unde sunt instalate lockere sunt asociate zonelor metropolitane.