Sameday face front comun cu Symphopay pentru plata cu cardul la easybox. Prin integrarea platformei Symphopay, Sameday, companie de curierat, va optimiza procesul de plată cu cardul la easybox, atât pentru a îmbunătăți experiența oferită clienților, cât și în perspectiva unor noi parteneriate în zona financiar-bancară.

În contextul creșterii susținute a e-commerce-ului, clienții magazinelor online urmăresc să obțină flexibilitate în alegerea opțiunii de livrare sau a metodei de plată. Soluția Sameday pentru a răspunde așteptărilor consumatorilor este rețeaua de lockere easybox. Unul dintre elementele care contribuie la sporirea confortului utilizatorilor este integrarea opțiunii de plată cu cardul la livrare.

Compania românească de tehnologie financiar-bancară Symphopay a oferit un pachet ce include terminale de plată testate în condiții meteorologice extreme, o platformă software de gestionare și raportare în timp real, inclusiv protocoale de integrare ce ajută la dezvoltarea unei experiențe de plată intuitivă și prietenoasă. De asemenea, Symphopay are capabilități de conectare la bănci multiple și de integrare a diverselor sisteme de loialitate ce duc la creșterea numărului de clienți și a satisfacției acestora.

În prezent sunt active peste 3.200 de locații easybox în România, urmând ca până la finalul anului rețeaua de lockere Sameday să depășească 4.000 de unități. Printre comercianții care oferă livrare în easybox ca opțiune de livrare se enumeră eMAG (inclusiv partenerii eMAG Marketplace), Decathlon, evoMAG, Flanco, Fashion Days, Elefant, Libris, Intersport, Notino, etc.

Cu o experiență de peste 15 ani, Sameday a înregistrat cea mai spectaculoasă creștere în ultimii ani, numărându-se, în prezent, printre principalii jucători din segmentul său de piață. Compania are o echipă de peste 4.500 de angajați și parteneri și o infrastructură digitală integrată, iar în prezent este activă în România și în Ungaria, unde oferă atât servicii de livrare door-to-door, cât și livrare în peste 3.700 de lockere easybox.