Clienții își pot primi până la 10% cashback din cheltuiala făcută cu rezervările făcute prin Revolut, au adăugat reprezentanții Revolut, potrivit CNBC. Această nouă mutare este o provocare la adresa giganților din industria de turism, precum Booking Holdings, Expedia și TripAdvisor. De asemenea, este primul produs pe care compania îl lansează în afara sectorului financiar, a cărui specialitate o are.

„Pe măsură ce lumea începe să se redeschidă cu precauție, știm că toți sunt nerăbdători să călătorească oricând au posibilitatea, ori la Margate, ori la Mallorca”, a afirmat Marsel Nikaj, șeful Revolut pe zona de economii și lifestyle.

Al doilea fintech din Europa, după doar cinci ani de existență

Revolut și-a început existența în 2015 ca platformă digitală de banking și plăți pentru cheltuielile din afara țării fără taxe și comisioane de schimb al valutelor. De la acel moment, compania și-a extins oferta, scoțând noi servicii și funcții pentru tradingul de acțiuni și criptomonede. Fintech-ul londonez este numai una dintr-un număr de „neobănci” populare care au înflorit în Europa și în alte părți ale lumii, atrăgând mai ales clienți tineri, cu ceva îndemânare în utilizarea acestora și a unei varietăți de tipuri de carduri.