Raiffeisen Smart Market, aplicația de loializare a băncii, își diversifică serviciile prin adăugarea soluției de calcul a amprentei de carbon, unică pe piață.
Banca este prima din România care a lansat o soluție pentru calculul amprentei de carbon a tranzacțiilor realizate de clienți, prin intermediul aplicației Smart Market. Soluția tehnică folosită este certificată internațional de către compania de audit și consultanță financiară Deloitte.
„Odată cu noua facilitate, clienții digitali ai băncii nu vor fi doar recompensați prin ofertele atractive ale băncii sau ale partenerilor săi, ci vor avea și posibilitatea să măsoare impactul tranzacțiilor lor asupra mediului. În acest fel, vor fi motivați să contribuie la un viitor sustenabil”, a spus Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank.
Pentru a avea acces la aplicația Smart Market, clienții persoane fizice trebuie să dețină un card Raiffeisen Bank și serviciul de mobile banking - Smart Mobile.
Citește și:
CITEȘTE ȘI : Aplicația Raiffeisen Smart Market a depășit 100.000 de utilizatori
Emisiile de carbon ale fiecărui utilizator vor fi astfel calculate pe baza tranzacțiilor făcute cu cardul sau prin contul lor Raiffeisen și afișate în Profilul acestora din Smart Market, pentru a-i ajuta să își cunoască și să reducă impactul asupra mediului.
„Vom continua să dezvoltăm aplicația Smart Market și vom oferi clienților noștri beneficii din ce în ce mai atractive. În primul rând, vom realiza acest lucru prin extinderea rețelei de parteneri naționali și locali în toate cele 14 domenii disponibile în aplicație, precum Sănătate, Călătorii, Casa, Frumusețe, Produse/Servicii Bancare, etc. De asemenea, le vom oferi clienților noștri mecanisme de “gamification” care să le îmbunătățească experiența de utilizare a aplicației”, a adăugat Vladimir Kalinov.
VEZI ȘI: Detalii despre lansarea Smart Market
Citește și:
De la lansarea sa, în iunie 2022, Smart Market a adunat în platformă peste 400.000 de utilizatori.