Integrisoft Solutions, cel mai mare dezvoltator și integrator de aplicații software pentru administrația publică centrală și locală, anunță implementarea soluțiilor digitale Avansis în peste 400 de instituții publice din peste 40% din orașe și gestionând peste 25% din obligațiile de plată ale contribuabililor la nivel național.

Parte din sistemul integrat oferit de dezvoltator, soluțiile Avansis Online și Avansis Mobile, oferă cetățenilor acces online și mobil la informații privind taxele și impozitele (vizualizare plăți efectuate, declarații etc.), pot depune online acte, își pot elibera documentele electronice (certificat fiscal, decizii de impunere, certificate de urbanism, autorizări de construire etc.) și pot comunica online cu funcționarii publici fără a mai fi necesară deplasarea la ghiseele instituțiilor.

„În cele mai multe instituții există o dorință clară atât pentru automatizarea activității și eliminarea proceselor redundante, cât și pentru renunțarea la tradiționala hârtie. Și există lideri cu viziune pentru inovație care se implică în dezvoltarea comunităților pentru a deveni mai productive, mai eficiente, având ca scop final creșterea veniturilor primăriei fără a împovăra contribuabilul conștiincios și facilitarea la maxim a relației dintre contribuabil și primărie”, afirmă Simona Ilie, Director de Dezvoltare al Integrisoft Solutions.

Implementarea sistemului integrat Avansis a fost recent premiată la Gala Smart City Industry Awards, pentru primăriile municipiilor Călărași și Drobeta Turnu Severin. Cele două primării menționate s-au impus la categoria Smart Governance prin proiecte care asigură sprijinul cetățenilor celor două municipii și care au automatizat și ușurat toate procesele de lucru ale primăriilor.

Citește mai mult pe start-up.ro

Foto: Pexels