Packeta România, sucursala locală a Packeta Group, platformă digitală globală pentru comerțul online, lansează aplicația mobilă Packeta pentru livrarea coletelor, destinată persoanelor fizice.
Cu ajutorul aplicației, coletele se pot trimite la oricare dintre punctele pick-up din rețeaua companiei sau direct la adresă, utilizând serviciul dedicat „Pentru Tine”.
Aplicația Packeta permite trimiterea, primirea și returnarea de colete, rapid, fără timpi de așteptare, direct la punctele pick-up sau la adresă și oferă, totodată, o imagine de ansamblu asupra tuturor expedierilor.
Cum funcționează? Utilizatorii ambalează bunurile pentru expediere într-un pachet adecvat și introduc în aplicație datele necesare pentru a trimite coletul, apoi aleg cel mai apropiat punct pick-up, predau coletul acolo și comunică operatorului codul pentru trimiterea coletului generat de aplicație. Operatorul din punctul pick-up aplică o etichetă de expediere pe colet și va preda coletul șoferilor Packeta, iar Packeta va livra coletul destinatarului la punctul pick-up sau la adresa de livrare specificate. Dacă expedierea a presupus și o plată ramburs, la livrare, sumele indicate vor fi virate în conturile aferente în termen de zece zile.
Citește și:
Coletele pot fi trimise oricărei persoane fizice din România, Ungaria, Cehia și Slovacia la costuri care pornesc de la 11,9 lei (livrare la punct pick-up) sau de la 18 lei (livrare la adresa) în România. Noul serviciu va fi disponibil în viitorul apropiat în mai multe state, planul Packeta fiind ca acesta sa fie disponibil în toate țările unde există entități locale.
„Estimăm că vom opera câteva mii de colete lunar până la finalul anului prin aplicația mobilă Packeta. Având in vedere faptul ca este un serviciu nou, ne așteptăm la o medie lunară de 5.000-10.000 de descărcări ale aplicației mobile Packeta de către clienții persoane fizice", spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.
Lansarea aplicației mobile Packeta și a serviciului de livrare de colete „Pentru tine” are loc în contextul creșterii cererii din partea persoanelor fizice pentru soluții de livrare simple, rapide și la costuri reduse, într-o piață în care volumele de colete livrate au crescut considerabil în ultima perioadă.
Citește și:
Compania a anunțat recent că a depășit 800 de puncte pick-up în România, în contextul cererii crescute de soluții alternative de livrare, obiectivul Packeta România vizând extinderea rețelei la peste 1.000 de puncte pick-up în 2022.