OTP Bank România lansează o platformă modernă de creditare ipotecară, bazată pe tehnologia de ultimă generație FLOWX.AI. După doar 10 săptămâni de dezvoltare, noua platformă optimizează experiența de lucru a brokerilor parteneri, elimină necesitatea interacțiunilor fizice în sucursală și reduce semnificativ timpul de așteptare pentru clienții băncii.
Experiența de creditare intermediată de brokeri este simplificată radical de FLOWX.AI care, într-un ritm de dezvoltare de 4-8 ori mai rapid decât orice altă tehnologie, i-a permis băncii să consolideze și să integreze, într-o platformă digitală unificată, peste 35 de procese de business și 20 de sisteme și baze de date interne și externe băncii, precum ANAF, Biroul de Credite și Centrala Riscului de Credit.
Citește și:
“Cerințele clienților devin tot mai complexe, tehnologia evoluează rapid, iar sectorul bancar trebuie să se adapteze. Pentru a simplifica activitatea brokerilor parteneri și a îmbunătăți experiența clienților noștri, am lansat această platformă modernă de creditare ipotecară. Folosind tehnologia de ultimă generație FLOWX.AI, oferim o soluție inovatoare care se aliniază cerințelor actuale ale pieței, asigurând în același timp o procesare eficientă și transparentă a creditelor.”, declară Constantin Mareș, Chief Digital Officer OTP România.
“Băncile au nevoie să inoveze rapid, fără să trebuiască să își schimbe sistemele core existente. FLOWX.AI există ca să ofere băncilor o soluție flexibilă și versatilă, cu care să-și modernizeze rapid procesele, transformându-le în platforme digitale unificate pentru clienți și angajați. Înainte de FLOWX.AI, singurele alternative erau fie soluții punctuale rigide, fie eforturi de dezvoltare costisitoare care, ulterior, creșteau exponențial volumul de lucru și costurile de mentenanță.“, afirmă Ioan Iacob, CEO și cofondator FLOWX.AI.
Citește și:
Noua platformă digitală a OTP Bank România crește substanțial eficiența operațională, oferindu-le brokerilor parteneri un flux digital transparent și colaborativ, de la momentul inițierii procesului de creditare și până la aprobarea creditului ipotecar. Funcționalitățile platformei, care, ulterior, pot fi extinse extrem de ușor, fără a afecta sistemele și dezvoltările existente, simplifică modul de lucru și colaborarea brokerilor cu angajații băncii.
Brokerii au acum posibilitatea de a documenta profilul clientului, încărca și gestiona documentele personale și acordurile semnate, evalua eligibilitatea clientului prin prescoring, genera oferte și simula costurile creditului și planul de rambursare. Ei pot, de asemenea, transfera fișiere către ofițerii de credite și colabora direct cu aceștia. Angajații băncii beneficiază de o interfață comună, care le pune la dispoziție instrumente rapide pentru evaluarea documentației, comunicarea continuă cu brokerii și gestionarea solicitărilor, ofertelor și discount-urilor.
Citește și: