OTP Bank România anunță o creștere cu 35% față de anul anterior, a numărului de clienți care au efectuat tranzacții bancare prin intermediul serviciului de mobile banking – SmartBank.

În 2022, valoarea totală a volumelor tranzacțiilor înregistrate pe canalele digitale a crescut cu 45% față de anul precedent (creșterea fiind de chiar 81% în cazul volumelor tranzacționate în euro).

PE ACELAȘI SUBIECT: Creștere mare a tranzacțiilor bancare prin Internet Banking la OTP Bank în perioada 2020-2021

De asemenea, clienții digitali OTP Bank persoane fizice care pot alege să efectueze operațiunile bancare online, au preferat să folosească aceste canale digitale pentru 96% din tranzacțiile efectuate anul trecut, ajungând chiar la 98%, în cazul clienților persoane juridice.

„Ultimii ani au fost cu adevărat intenși, în ceea ce privește invesțiile făcute în digitalizare și îmbunătățire a serviciilor tehnologice existente. Am eficientizat vechile tehnologii și am identificat noi soluții care să ne aducă mai aproape de clienții noștri. Aceste creșteri reflectă gradul de satisfacție al clienților OTP Bank România față de siguranța și eficiența oferite de platformele noastre bancare. Pentru noi, este un mod de gândire care ne face să fim tot mai agili, mai digitali și tot mai pregătiți să susținem nevoile clienților”, a spus Constantin Mareș, Director General Adjunct OTP Bank România, Divizia Digital.

Principalele operațiuni derulate de clienți prin intermediul SmartBank sunt cele legate de transferul rapid de bani prin Magnetul de Bani, crearea de depozite, dar și schimburile valutare la cursuri avantajoase prin intermediul noii platforme digitale lansate în 2022.

CITEȘTE ȘI: Constantin Mareș preia conducerea noii Divizii Digital a OTP Bank

Alături de acestea, rămân desigur operațiunile recurente de genul plăților de utilități sau transferurillor inter și intrabancare, atât de simplu de gestionat din aplicația de mobile banking.

Foto: Dreamstime