În 28 martie 2022, operatorul de servicii fixe Orange Romania Communications încheie procesul de tranziție către brandul Orange pentru toate produsele și serviciile sale.

De luni, clienții vor descoperi un nou design al magazinelor Orange Romania Communications și al aplicațiilor cu care erau obișnuiți. De asemenea, vor avea acces la prima ofertă comună de servicii fix-mobil, Orange și Orange Romania Communications.

În plus, Orange Business Services va deveni un important furnizor de servicii de data center din România, prin alăturarea resurselor Orange Romania Communications. Orange Business Services are 5 centre de date în București, Cluj-Napoca și Brașov.

În 30 septembrie 2021, Orange a finalizat achiziția pachetului majoritar de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications, redenumită Orange Romania Communications.

În ultimele 6 luni, jumătate dintre clienții Orange Romania Communications cu servicii mobile asociate contractelor convergente au fost transferați în rețeaua Orange România.

Orange Romania Communications va continua să funcționeze ca entitate juridică separată, subsidiară a Orange România.

Ofertă de servicii fix-mobil

Operatorul telecom are și o ofertă, din 28 martie: un pachet care include Fibra 2000 cu viteze de până la 1.8 Gbps și router Wi-Fi 6 inclus, servicii mobile și de televiziune.

Pentru clienții existenți ai uneia dintre cele două companii, pachetele de fibră-TV sau de servicii mobile pornesc de la 8 euro. Oferta completă de servicii fix-mobil va fi disponibilă sub umbrela Orange Love, începând cu 28 martie.

Pentru pasionații de sport, grilele TV Orange și Orange Romania Communications vor cuprinde, în curând, și programele sportive Orange 1, 2, 3 și 4.

„Azi, la 6 luni de la momentul tranzacției, marcăm mai mulți pași importanți în a ne atinge ambiția de a fi prima alegere pentru servicii convergente în România: Orange Romania Communications a încheiat tranziția către brandul Orange și venim către piață cu o ofertă comună de servicii fix-mobil, Orange și Orange Romania Communications, care aduce în premieră viteze de internet prin fibră de până la 1.8 Gbps. Totodată, devenim un jucător mult mai puternic în piața locală de B2B, al cărei dinamism ne provoacă mereu să furnizăm soluții inovatoare și de înaltă calitate. Toate acestea sunt rezultatul muncii noastre din ultima jumătate de an, în care cele două echipe au făcut eforturi pentru a alinia procese și infrastructuri complementare în beneficiul clienților”, a mai spus Liudmila Climoc, CEO Orange România.

Sursă foto: Orange