CEC Bank a continuat procesul de digitalizare și anul acesta, lansând un nou produs de economisire, disponibil 100% online, direct din aplicația de Mobile Banking – CEC app: Contul de economii cu alimentare periodică.

„Această nouă funcționalitate simplifică relația clienților cu banca, asigurând fluxuri rapide, economie de timp și procesare rapidă. Accesarea serviciilor bancare trebuie să fie la fel de simplă ca orice comandă la un magazin online”, a spus Mugur Podaru cu această ocazie, iar în cadrul Future Banking Summit 2023 a oferit câteva insight-uri despre perspectivele digitalizării la CEC Bank.

„A superaplicație trebuie să le ofere clienților un flow simplu și transparent de informații, cu cât mai puține drumuri la bancă. Aplicația noastră funcționează ca o sucursală digitală, oricând la îndemâna clienților, cu ajutorul căreia pot face aproape orice doresc. De asemenea, CEC app funcționează și ca un manager de documente”, a spus, printre altele, Mugur Podaru.

În 2022, CEC Bank a atras peste 166.000 de noi clienți, numărul de utilizatori ai canalelor digitale s-a majorat cu 54%, iar volumul de operațiuni prin canalele digitale a crescut cu aproape 93% și a depășit pentru prima oară pragul de 100 de miliarde de lei. De asemenea, în 2023, numărul de utilizatori de internet banking CEC a crescut cu peste 24%, iar valoarea tranzacțiilor cu aproape 30%; numărul de utilizatori de mobile banking a crescut cu circa 60%, iar valoarea tranzacțiilor cu peste 92%.

Urmărește mai jos discuția „Transforming mobile banking in a super app”, din cadrul Future Banking Summit 2023, la care au mai participat Adina Damaschin, Counsel Schoenherr și Asociații SCA, Alexandru Mitroi, Global Technical Director & Solutions Engineering la Temenos, Alina Iacomi, Tribe Lead Digital la ING, și Dorian Petrovici, Coordinating Manager Retail Cards, Projects & Data Analysis la Banca Transilvania.