Fintech-ul Mogo România a lansat o interfață dedicată dealerilor auto. Astfel, compania eficientizează procesul de acordare a creditelor și de comunicare cu partenerii. Mogo oferă finanțare pentru achiziția mașinilor second-hand.

Modulul Dealer este o interfață digitală, care poate fi utilizată de către partenerii companiei pentru încărcarea cererilor și a documentelor pentru finanțare, aflarea statusului aplicațiilor, precum și pentru centralizarea informațiilor referitoare la dosarele de creditare.

VEZI ȘI: Mogo România a introdus noi proceduri digitale pentru finanțarea mașinilor

Prin această platformă, dealerii auto pot accesa o evidență a tuturor contractelor de creditare încheiate între clienții săi și Mogo, de la începutul colaborării și până în prezent.

Compania colaborează, în acest moment, cu peste 460 de dealeri la nivelul întregii țări, majoritatea localizați în regiuni precum București, Cluj, Prahova, Timiș și Sălaj, însă are ca obiectiv pentru 2023 extinderea rețelei de parteneriate la nivel național.

„Susținem mobilitatea persoanelor fizice, iar implementarea acestui nou modul reprezintă un pas important în strategia noastră de digitalizare și eficientizare a proceselor operaționale și suntem convinși că se va traduce printr-o reducere semnificativă a perioadei de aprobare. Relația cu partenerii constituie un factor notabil în evoluția afacerii și ne propunem pentru următoarea parte a anului să ne extindem rețeaua națională de dealeri auto parteneri. În acest sens, urmărim o creștere organică a portofoliului, cu cel puțin 20%”, a spus Ionuț Badiu, Director General Mogo România.

La ce folosește noua interfață?

Modulul Dealer susține comunicarea dintre companie și parteneri, astfel că aceștia sunt mereu informați cu privire la noile funcționalități ale platformei și ale proceselor digitale inițiate de companie.

În plus, prin intermediul platformei, dealerii auto au posibilitatea de a publica anunțuri noi de autovehicule, direct în Portalul Auto Mogo. În acest mod, fintech-ul promovează activitatea partenerilor săi, punându-le la dispoziție clienților o ofertă diversificată, actualizată în timp real, astfel încât să poată fi mereu informați cu privire la disponibilitatea autovehiculelor. 

„Experiența clienților și a partenerilor deopotrivă reprezintă o prioritate, întrucât ne propunem ca fiecare interacțiune să fie una facilă, bazată pe transparență. Suntem mereu atenți la nevoile și sugestiile partenerilor și am observat în timp că implementarea unei platforme digitale care să centralizeze toate informațiile privind baza de clienți reprezintă o necesitate, pentru a îmbunătăți procesul de creditare. Transmiterea documentelor care însoțeau cererea de finanțare se realiza până acum în mod tradițional, iar acest lucru îngreuna procesul, majorând implicit și timpul de răspuns al cererilor. Odată cu lansarea modulului pentru dealeri, aceștia beneficiază de vizibilitate în timp real privind statusul unei cereri, economisind timp prețios”, a susținut Andrei Constantin, Director de Vânzări Mogo România.

+

Mogo România activează din anul 2017, finanțând persoanele fizice și persoanele fizice autorizate pentru achiziția de mașini noi sau second-hand. În perioada sa de activitate, Mogo a finanțat peste 12.000 de clienți.

Mogo face parte din grupul Eleving Group, fintech cu prezență în 14 țări, pe trei continente: Europa, Asia și Africa.

Eleving Group arepeste 2.600 angajați, peste 350.000 clienți și peste 1 miliard de euro finanțați.