Colaborarea are ca obiectiv utilizarea datelor și a analizelor avansate pentru a înțelege comportamentul vizitatorilor și a sprijini dezvoltarea infrastructurii, în vederea creșterii sustenabile a sectorului și a fundamentării politicilor publice în acest domeniu.  

Cum funcționează analiza? Mastercard va putea spune ce cumpără turiștii străini

Cu ajutorul expertizei Mastercard în analiza comportamentului de consum al turiștilor internaționali, Ministerul va beneficia de informații valoroase despre țările de origine, durata medie a șederii, obiceiurile de cheltuire și preferințele de călătorie în principalele zone turistice din România. Aceste informații vor sta la baza unor campanii de promovare relevante și a unor politici publice adaptate realităților din teren, atât la nivel național, cât și în cele nouă regiuni turistice ale țării: Banat-Crișana, Bucovina, Dobrogea, Maramureș, Moldova, Muntenia, Oltenia, Transilvania, București.

Prin această colaborare, România face un pas important spre o abordare modernă, bazată pe date și inovație, în promovarea turismului, cu beneficii directe pentru economie, antreprenori locali și imaginea internațională a țării.